loading...
Facebookta paylaş

ZAKKUM YENİ KLİBİ HER GÜN SONBAHAR DİNLE - ZAKKUM HER GÜN SONBAHAR KLİBİ VE ŞARKI SÖZLERİ


zakkum yeni albümü, zakkum yeni albüm indir, zakkum 2013 yeni albümünün adı, zakkum her gün sonbahar albümü indir, zakkum yeni albüm şarkıları, zakkumun albüm şarkıları, zakkum 2013 her gün sonbahar albüm şarkıları,

Müzik dünyasının sevilen ismi olan Zakkum söyledikleri her şarkıları ile sevilerek geniş kitlelere ulaşıp ismini duyuran grup, yeni albümü olan Her Gün Sonbahar adlı albümü ile müzik marketlerde yerini alarak sevenleri ile buluştu.
Zakkum grubu daha önce seslendirdikleri Anason, Ahtapotlar, Ben Böyle Değildim ve Yüzük gibi şarkıları ile beğenileri toplayan grup yeni albümleri Her Gün Sonbahar adlı albümleri ile aynı başarıyı elde edecekler gibi görünüyor.

Zakkum Her Gün Sonbahar adlı yeni albümünde 13 şarkı bulunuyor. Zakkum'un 4. albümü olan Her Gün Sonbahar adlı albüm kayıtları Ankara MK2 Stüdyoları’nda gerçekleşti. Zakkum'un yeni albümünde; tüm sözler Cem Senyücel’e, tüm müzikler ise Yusuf Demirkol’a ait.

Sizlere bu yazımızda Zakkum'un yeni şarkısı olan ve yeni albümleri ile aynı ismi taşıyan Her Gün Sonbahar adlı çıkış şarkılarının klibini ve Her Gün Sonbahar şarkısının sözlerini paylaşacağız.



Zakkum Her Gün Sonbahar Klibi ve Şarkı Sözleri


Klip İçin Tıklayınız>>>


                         


Her Gün Sonbahar Şarkı Sözleri

Ne çok sevenin varmış senin,
Hep hatırlatan biri çıkar.
Sen misin sahibi bu şehrin,
Sokaklar hep mi sana çıkar?

Bu sokaklar sana çıkar...

Hatıran sormaz nasıl halim,
Her gece nöbet yazar.
Görmedim ben başka mevsim,
Burada her gün sonbahar.
Hatıran sormaz nasıl halim,
Her gece nöbet yazar.
Görmedim ben başka mevsim,
Bana her gün sonbahar.

Seninle uyurgezerim,
Hep uyandıran biri çıkar.
Sen misin sahibi gecelerin,
Sabahlar hep mi sana çıkar?
Bu sabahlar sana çıkar...

Hatıran sormaz nasıl halim?
Her gece nöbet yazar.
Görmedim ben başka mevsim,
Burada her gün sonbahar.
Hatıran sormaz nasıl halim?
Her gece nöbet yazar.
Görmedim ben başka mevsim.
Bana her gün sonbahar.







Şarkı Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz.









zakkumun yeni albümünün adı ne, zakkumun yeni albümündeki şarkıların isimleri, zakkum albüm şarkıları, zakkum yeni albüm şarkıları isimleri, zakkum yenialbümünde olan şarkılar, zakkumun 2013 yeni albümünün adı, zakkum her gün sonbahar albümünde kaç şarkı var, zakkum her gün sonbahar şarkı sözleri, zakkum yeni şarkısının sözleri, zakkum yeni klibi, zakkum yeni klibinin adı, zakkum yeni şarkısının szöleri, zakkum her gün sonbahar klibi izle, zakkum yeni klibi izle, zakkum yeni şarkısı dinle, zakkumun yeni klibi izle, zakkum her gün sonbahar klibi indir, zakkum her gün sonbahar şarkısı indir, zakkum her gün sonbahar şarkı sözleri, zakkum yeni şarkısının sözleri, zakkum her gün sonbahar şarkısının sözleri, zakkum yeni şarkısını indir, zakkum her gün sonbahar indir, zakkum sonbahar indir

Kategori: , , , , ,

0 yorum

loading...