loading...
Facebookta paylaş

ZAKKUM YENİ ALBÜMÜ HER GÜN SONBAHAR DİNLE - ZAKKUM HER GÜN SONBAHAR YENİ ALBÜMÜ 2013


zakkum yeni albümü, zakkum yeni albüm indir, zakkum 2013 yeni albümünün adı, zakkum her gün sonbahar albümü indir, zakkum yeni albüm şarkıları, zakkumun albüm şarkıları, zakkum 2013 her gün sonbahar albüm şarkıları,

Müzik dünyasının sevilen ismi olan Zakkum gurubu söyledikleri her şarkıları ile sevilerek geniş kitlelere ulaşıp ismini duyuran grup, yeni albümü olan Her Gün Sonbahar adlı albümü ile müzik marketlerde yerini alarak sevenleri ile buluştu.
Zakkum grubu daha önce seslendirdikleri Anason, Ahtapotlar, Ben Böyle Değildim ve Yüzük gibi şarkıları ile beğenileri toplayan grup yeni albümleri Her Gün Sonbahar adlı albümleri ile aynı başarıyı elde edecekler gibi görünüyor.
Zakkum Her Gün Sonbahar adlı yeni albümünde 13 şarkı bulunuyor. Zakkum'un 4. albümü olan Her Gün Sonbahar adlı albüm kayıtları Ankara MK2 Stüdyoları’nda gerçekleşti. Zakkum'un yeni albümünde; tüm sözler Cem Senyücel’e, tüm müzikler ise Yusuf Demirkol’a ait.


Zakkum Her Gün Sonbahar Yeni Albüm Şarkıları


  1.Zakkum Her Gün Sonbahar (Klip ve Şarkı Sözleri İçin TIKLAYINIZ>>>)
  2.Zakkum Bilemedim
  3.Zakkum Kabadayı
  4.Zakkum Kiminiz
  5.Zakkum Hangi
  6.Zakkum Acıta Acıta
  7.Zakkum Gökyüzünde
  8.Zakkum Tutukluyum
  9.Zakkum Gidiyorum Yolcu Et
10.Zakkum Ben Ne Yangınlar Gördüm
11.Zakkum Tanışmadan
12.Zakkum Eski Türk Filmleri
13.Zakkum Üç Elma







Zakkum Yeni Albümü Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.









zakkumun yeni albümünün adı ne, zakkumun yeni albümündeki şarkıların isimleri, zakkum albüm şarkıları, zakkum yeni albüm şarkıları isimleri, zakkum yenialbümünde olan şarkılar, zakkumun 2013 yeni albümünün adı, zakkum her gün sonbahar albümünde kaç şarkı var, zakkum her gün sonbahar şarkı sözleri, zakkum yeni şarkısının sözleri, zakkum yeni klibi, zakkum yeni klibinin adı, zakkum yeni şarkısının szöleri

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...