loading...
Facebookta paylaş

DEMET ÖZDEMİR KİMDİR BİYOGRAFİSİ - SANA BİR SIR VERECEĞİM AYLİN KARAKTERİ KİM


biyografi,demet özdemir kimdir,demet özdemir biyografisi,demet özdemir hayatı,demet özdemir,demet özdemir aylin,sana bir sır vereceğim dizisi aylin kimdir,demet özdemir resimleri,demet özdemirin kariyeri demet özdemir hangi dizilerde oynamıştır,demet özdemir kaç yasında,sana bir sır vereceğim dizisi aylini kimdir,sana bir sır vereceğim dizisi aylin kaç yaşındadır,sır vereceğim aylin karakterinin gerçek ismi nedir,sana bir sır vericem aylin karakteri,sana bir sır vericem aylin kim,sana bir sır vericem demet özdemir,

FOX TV'nin yeni başlayan ve hemen izleyici kitlesi oluşturan bir sonraki bölümleri merakla beklenen dizisi olan, Sana Bir Sır Vereceğim tüm hızıyla devam ediyor. Birinci bölüm yayınlanır yayınlanmaz
oyuncuların merak edildiği dizideki çoğu isim ilk defa ekranlarda gördüğümüz isimler, bunlardan biriside Demet Özdemir

Demet Özdemir dizide Aylin karakterini canlandırıyor. Profesyonel oyunculuk kariyerine bu dizi ile başlayan güzel oyuncu hemen dikkatleri üzerine çekmeye ve adından söz ettirmeye başladı. Şimdi ise Demet Özdemir kimdir, kaç yaşındadır gibi sorular sorulmaya başladı bile.

Sizlere bu yazımızda Sana Bir Sır Vereceğim dizisi Aylin karakteri yani Demet Özdemir kimdir, Demet Özdemir kaç yaşındadır, nerelidir gibi kısaca Demet Özdemir'in biyografisini paylaşmaya çalışacağız.

DEMET ÖZDEMİR VE EKİN KOÇ BERABER RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ>>>


Demet Özdemir Kimdir...

Demet Özdemir 22 yaşında olup 1991 yılında İstanbul'da dünyaya gelmiştir. Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde Aylin karakteri ile ilk profesyonel oyunculuk deneyimini yaşayacak olan güzel bir oyuncudur.
Demet Özdemir siyah saçlı ve kahverengi gözleri ile dizide bütün gözleri üzerine çekerek adından söz ettirmiştir. Dizideki rolünde süper güçlere sahip etrafına elektrik saçan kızı canlandıran Demet Özdemir elektriğini bizlere de saçmıştır.



Demet Özdemir Resimleri




















Demet Özdemir Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.
Sizce Demet Özdemir ve Ekin Koç Yakışıyorlar mı?











demet özdemir foto galeri, demet özdemir en güzel resimleri, demet özdemir güzel resimleri, demet özdemir, demet özdemir resim galeri, demet özdemir resimleri, demet özdemir değişik resimleri, demet özdemir galaeri, demet özdemir en güzel resimleri, demet özdemir videoları, demet özdemirin videosu, demet özdemir resimli video izle, demet özdemir izle

Kategori: , , , , , , , ,

96 yorum:

  1. bayiliyorum bu kiza ya cok guzle dudaklari bir harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn yaa aylinnn aşkımmm yaaa

      Sil
    2. o sadece senin değil lan biz de vartız

      Sil
  2. Bide kasları çok güzel yaa

    YanıtlaSil
  3. evet çok güzel bir kız başarılar :)

    YanıtlaSil
  4. hayatını öğrenmeden önce bende aynı şeyi düşünüyordum . kendini topla demet ayağını denk al .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne olmuşki bizede anlat :(

      Sil
    2. sadece beğeniyoruzz ..herkesin düşüncesi kendine

      Sil
    3. gerizekalı sen ayağını denk al

      Sil
    4. aylin ve tilki sizi çok seviyorum siz benim hayranımsınız

      Sil
    5. aylin ve tilki sizi çok seviyorum lütfen kilyosada gelin

      Sil
    6. sanane ayağını denk alır almaz sanane sen kimsin yaa ne hakla böyle konuşuyosun

      Sil
  5. Çok duru bir o kadarda yakıçı bir güzelliği var. yolu açık olsun

    YanıtlaSil
  6. gerçek hayatta çıkıyorlar mı hani bilen falan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hyr çıkmıyorlar :D bir kere tilki 21 aylinde 22 yaşında orası önemli olmasa bile :D tilkinin başka sevgilisi var

      Sil
    2. gerçek hayatta tilki çağla ile çıkıyo. maleseff

      Sil
    3. tilki çağla ile çıkıyo . gerçek hayttaa

      Sil
    4. gerçek hayatta tilki çağla ile çıkıyo. maleseff

      Sil
    5. aynen ya keşke demetle cıksa :(((

      Sil
    6. ekin in gerçek hayatta sevgilisi çağla yani dila danişman

      Sil
    7. ekin in gerçek hayatta sevgilisi çağla yani dila danişman

      Sil
  7. resimlere aldanmayin... bir mendil verirmisin kizin yüzündeki makyaji silecegim... yok yok kalsin silmicem insanlari korkutmaya hakkimiz yok :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16.sıradaki şahız bence saçmalama çünkü saçmalayanı kimse sevmez demi arkadaşlar

      Sil
  8. Anlawilan kizi kiskananlar cok :) siz onun gibi olamassiniz ondan boyle soyluyosunuz cox guzel bir kiz yolu acik olsun :)

    YanıtlaSil
  9. savas nefr5et ediyorum cagladanda cidem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağla kötü rolde olsada güzel kız

      Sil
  10. sevgilim var diyen bi kişiye kimse yakıştırılmamalı bence...

    YanıtlaSil
  11. Kendinize Gelin !!! O kız Çok Güzel Ben hayranıyım Sbsv ni de çok seviyorum . KÖTÜ ELEŞTİRİ GİZLİ HAYRANLIKTIR !!

    YanıtlaSil
  12. cox gozeldi.Dizini de cox beyenirem.

    YanıtlaSil
  13. Demet çok güzel bi insan oyunculuğunu da beğeniyorum ama onun gibi bir efes kızı aylin gibi saf masum bir rolü oynamamalıydıı. Onu izlerken o masumluk mecburen gidiyor efes kızı olduğunu öğrenince

    YanıtlaSil
  14. çok güzel ya sbsv de çok güzel demet senin hayranıım

    YanıtlaSil
  15. kızda makyajın m si yok kendi güzelliği kıskananlar var galiba aramızda. keşke dizide aytil evlense .s.s yakında oda olur. İnş. :D .s.s I Love You Demet özdemir <3

    YanıtlaSil
  16. senin o dudakları yerim ben

    YanıtlaSil
  17. çooook güzelsin

    YanıtlaSil
  18. çok seviyorum ekin ve demet çıkmıyorlarmış ekin dillanla yani çağlayla çıkıyormuş

    YanıtlaSil
  19. demete bayılıyooooom harika tilki muhteşem inşallah gerçek hayatta çıkıyolardır

    YanıtlaSil
  20. bence ekin koç ile demet özdemir çok yakışıyolar ben onları çok seviyorum

    YanıtlaSil
  21. ekin koça aşığım demet özdemire de bayılıyorum yaa keşke birlikte olsalar:((((((

    YanıtlaSil
  22. bence çok yakışıyorlar demet ve ekin çok yakışıyorlar

    YanıtlaSil
  23. EKİN KOÇLA ÇOOOOK YAKIŞIYORSUNUZ. EFES KIZI OLSANDA ÇOK HÜZELSİN.HEMDE ÇOOOOOK.

    YanıtlaSil
  24. bence ekin koç ve demet çok yakışıyo

    YanıtlaSil
  25. bence dila dünya güzeli zaten ekin le çok yakışıyo HEMDE SEVGİLİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçmalama onlar sevgili falan değil

      Sil
    2. sevgili ama olmasalar keşke :(((

      Sil
  26. ya bence hiç yakışmıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen öyle san kiskanniyor musun yoksa dünya güzeli demet ablami hee.

      Sil
  27. ben sevdiklerimi kimseyle paylaşmam canım kuzenimide kimseyle paylaşmam kuzenime yani demet özdemire çok fazla yanaşmayın

    YanıtlaSil
  28. vallahi hayatta bogle guzel kiz yok .Seni seviyorum AyLiN

    YanıtlaSil
  29. annesinin adı ne kiiğğ

    YanıtlaSil
  30. odamın her yerinde onun resmi var bitiyorum kızaaaa

    YanıtlaSil
  31. EKIN KOC veDEMET OZDEMIR sadece arkadaslar .sacmasapan konusmayın cunkuONLARI BENIM KADAR IYI KIMSE TANIYAMAZ hem de benonları gordum veIMZALI FOTOGRAFLARI BENDE VAR YA SIZDE NE VAAAARRR .............................................

    YanıtlaSil
  32. Çok zayıfsın Demet, biraz kilo al bence... Yoo yoo öyle 10 kilo falan değil tabii ki, 3kg. kadar, maximum 5kg. Bir de yarım profil resim verme, ya tam profil ya da portre yüzüne yakışıyor. Ulusları alanda deneyim sahibi oyuncu koçuyum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. onu diyen gerizekalı galiba sen çirkinsin demetime laf söylüyosun . 16. sıradaki şahıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstümde yorum yapan arkadaş bence çok haklisin dila ile ekin hic yakismiyo demet dila ya tas cikartir bee tas .hem demet amblem ile ekin abim cookkkk coookk yakisiyorlar

      Sil
  34. demeve ekin coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook yakışıyo

    YanıtlaSil
  35. Ekinle dila cıkıyorlar arkadaslar nerdeyse hepiniz yanlıs biliyorsunuz demetle ekinin arasında hicbir sey yk

    YanıtlaSil
  36. Arkadaslar dila ile ekin cıkıyorlar. Demet ile ekinin arasında hicbir sey yok

    YanıtlaSil
  37. demet özdemir : sizi çok seviyoyorum setimize gelirseniz çok memnun olucaz..

    YanıtlaSil
  38. aylin ölüyor mu bu bölüm de yaaaa :(((

    YanıtlaSil
  39. çok seviyorum seni DEMET ÖZDEMİR ekin koçla çok yakışıyorlar bir an önce onlarla tanışmak istiyorum tabi istanbulla gidersem

    YanıtlaSil
  40. inşallaalla çıkarlarr

    YanıtlaSil
  41. demet abla seni çook seviyorum eğer okuduysan çok sevinirim lütvenn sivasa gel hayalimi bir tek sen canlandırabilirsinn seni çook seviyorum sevgilerimle buse

    YanıtlaSil
  42. Demet çoookkk güzelsin seni çoookk seviyorummm

    YanıtlaSil
  43. ben buse sivas dan geldim demet ablamı gine rüyamda gördüm senin için acılar çektim ölürümde bir saniye de olsa görsem seni keşke umudum hayalim tek rüyam ablam ailemm seni seviyorum bu arada şunu öğrendim görmeden de sevilirmiş senin varlığımdan bile haberin yok biliyorum ama lütfen duy sesimi ve ayrıca sivas a da gell

    YanıtlaSil
  44. Demet abla seni çok seviyorum demet abla Ankaraya da gelişen lütfennnnnnnnn ekin abi yi de getir olur mu lütfen gelinnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  45. Bence dev yakisiyorlar
    .










    YanıtlaSil
  46. Bence dev yakisiyorlar.

    YanıtlaSil
  47. guzel kız allah ıcın

    YanıtlaSil
  48. KRALİÇE
    DEMET OZDEMIR VE EKİN KOÇ NOLURR SEVGİLİ OLUN..... COK YAKISIYONUZ

    YanıtlaSil
  49. Demetin hangi ilçede oturdugunu bilen var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul amma ilçesini bilmiyommmmm cnım

      Sil
  50. ekin çok tipsiz ama demet ile yakışıyor

    YanıtlaSil
  51. demet abla çok güzel ekin abi çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  52. çok yakışıyorsunuz birbirinize

    YanıtlaSil
  53. BENCE AYLİN VE TİLKİ BŞİRBİRLERİNE YAKIŞIYORLAR SİZİ ÇOK SEVİYORUM HEP SİZİN DERGİLERİNİZİ OKUYORUM HEEEE BİDE AYRI ODAM VAR HERYERDE FOTARAFLARINZ YAPISTIRDIM SİZİ COK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM............................

    YanıtlaSil
  54. Asiriiii cirkin dudakari berbat rolunu igrenc oynuyor gizem karacanin yarisi olamaz

    YanıtlaSil
  55. evet aytil yakisiyo;) hemde super cifli

    YanıtlaSil
  56. çok güzel ya allah nazarlardan saklasın ve sahibine bağışlasın

    YanıtlaSil
  57. filmi kaldıramaları çok saçma oldu bence aytil gerçekte sewgili olmalı

    YanıtlaSil
  58. babamın ismi kaldı ama olsun ben öykü ve demet abla çok güzel

    YanıtlaSil
  59. Bu Gun Azerbaycanin Milli Qehremani Mubariz Ibrahimovun olumunden Artiq 5 il otur Bir orduya Qarsi doyuse tek geden ve ermenilerin 125 egerini oldurmus 34 ise yaralamisdi Allah seni rehmet elesin qebrin nurla dolsun yerin cennet olsun amin Azerbaycan seninle fex edir.

    YanıtlaSil
  60. Ya of ben senin hayraninim tek hayalim seninle tanismak uzaktan bile gorsem yeter

    YanıtlaSil
  61. Seni seviyorum Demet abla sana bir sır vereceğim dizisini çok güzel oynadın yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  62. Demetttttttttttttt Ablaaaaaaaaa

    YanıtlaSil

loading...