loading...
Facebookta paylaş

DİZİ OYUNCUSU NASIL OLUNUR - OYUNCULUK BAŞVURUSU - DİZİLERDE OYNAMAK İSTEYENLER


nasıl oyuncu olurum,dizi oyuncusu olmak için ne yapmam gerekir,nasıl dizi oyuncusu olurum, dizi oyuncusu olmam için ne gerekli,dizi oyuncusu olmak istiyorum,dizi oyuncusu olmak isteyenler,cast ajansları iletişim bilgileri,ikon cast ajansı bilgileri,nasıl oyuncu olunur,ne yaparsam dizilerde oynarım, dizi oyuncusu olmak,oyuncu olmak için neler yapılmalı,oyuncu olmak için ne gerekli,

Şu an bu yazıyı okuyanlarımızın arasında hemen hemen hepimiz oyuncu olmayı isteriz. Ünlü olmayı ve sevilen, takip edilen biri olmayı tabi ki istiyoruz. Günümüzde her geçen gün artan dizi, film, yarışma programı vs. bir sürü proje ekranlarda karşımıza geliyor.

İzlediğimiz dizilerdeki oyuncuları takip ediyoruz zaman zaman onun yerine koyuyoruz kendimizi bende yapabilir miyim diye soruyoruz kendimize, aslında bir denemek lazım.
Ekranlarda okadar çok dizi ve film var ki ben yapamam, beceremem diyenler o dizilerdeki karakterlere bir baksın, hiç bir yeteneği olmayanlar oyunculuktan anlamayanlar bile dizilerde oynayarak ünlü oluyor. Evet hiç bir yeteneği olmadığı halde önemli olan bir dizide bir sahnede olsa oynamak. Çünkü diğer yapımcılar tarafından görünerek dikkat çekiyorsunuz.

Peki oyuncu olmak için neler yapılmalıdır, nasıl oyuncu olunur. 

- Öncelikle üniversitenin tiyatro bölümünden mezun olmak, bu şart şimdilerde hiç aranmıyor denecek kadar az olsa gerek, gördüğümüz kadarıyla.
- Sonrasında bir tiyatro oyunu oynamak, çünkü çoğu yapımcı oyuncu adaylarını tiyatro ekiplerinden seçiyor. Bu da pek fazla tercih edilmiyor.
- Daha sonrasında ve en önemlisi, diğer özellikler olmasa bile en geçekçi garantili yol, bir CAST ajansına kayıt olmak, hemen hemen tüm yapımcılar diziler ve filmler için aradıkları oyuncu adaylarını CAST ajansları yardımı ile bularak seçiyor.
- Sizde güzelliğinize yakışıklılığınıza yada yeteneklerinize güveniyorsanız birde oyuncu yada TV yıldızı olmak istiyorsanız kesinlikle bir CAST ajansına kayıt olmalısınız. Sizlere yazımızın devamında ünlü CAST ajanslarının adres telefon gibi bilgilerini paylaşacağız.


İşte En Ünlü ve Önde Gelen CAST Ajanslarının Adı, Sahibi ve Telefon Numaraları

          Ajans Adı               Sahibinin İsmi            Tel. No.              İnternet Adresi

Gaye Sökmen Ajansı       Gaye-Sait Sökmen    0212 282 81 30   www.gayesokmen.com.tr
Tümay Özokur Casting   Tümay Özokur           0216 478 14 48    www.tumayozokur.com.tr
Renda Güner Casting      Renda Güner             0212 293 63 93   www.rendaguner.com
Harika Uygur Casting      Harika Uygur             0212 525 81 68   www.harikauygur.com
İkon Prodüksiyon            Erdem Tütüncü          0216 414 66 69   www.ikoncastinajans.com
Ajans Tuba                       Taçan Tuba Taçan     0212 293 99 06   www.tubatacan.com
Familya Ajans                  Hasan Güngör            0212 570 74 05   www.ajansfamily.net



Dizilerde çalışanlar ne kadar Maaş alıyor?

Yönetmen 5-20 bin TL
Senarist 5-15 bin TL
Müzisyen 2-8 bin TL
Yönetmen yardımcısı 500-5 bin TL
Başrol oyuncusu Bölüm başına 10-35 bin TL
Orta kademe yan rol oyuncuları Bölüm başına 5-10 bin TL
Noname (ünlü olmayan) oyuncular Bölüm başına 1-5 bin TL
Seçili Bölüm kısa rol oyuncusu Bölüm başına 500-1.000 TL arası
Diyaloglu yardımcı oyuncu Bölüm başına 50-150 TL
Figüraranlık yapanlar Bölüm başına 20-25 TL
Oyuncu maaşlarına % 20-30 firma komisyonları dahil değildir.


oyuncu olmak için hangi ajansa başvurmam gerekli,hangi ajans oyuncu arıyor,ajansa kayıt olmak için neler gerekli, cast ajanslarına nasıl kayıt yaptırabilirim,cast ajanslarına kayıt yapmak,cast ajansları isimleri nelerdir, ünlü cast ajansları hangileri,cast ajansına kayıt olmak paralı mı,cast ajanslarına kayıt olmak kaç para,oyunculuk başvuru formları,oyuncu olmak için başvurun,oyuncu olmak isteyenler başvuru formu,familya ajans iletişim bilgileri,tuba ajans iletişim bilgileri,casting iletişim bilgileri,gaye sökmen ajansı iletişim bilgileri,hangi ajansa başvurman gerekir,nasıl dizilerde oynarım,dizlerde oymank istiyorum

Kategori: , , , , , , , ,

68 yorum:

  1. birini aradım kaydımı yaptırdım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerden kayıt yaptırdın

      Sil
    2. Ben İranlı ferit Türkiye de oyuncu olmak isterim,farsca turkce azerice İngilizce kurtce arapca dilerinide biliyorum,lutfen bana ulasin 09013781635

      Sil
    3. Adım hamza soy adım yıldız bende bir oyuncu tipi varmış bunu 1 kişi değil 1000 kişi söylüyor ama ben ilgilenmiyorum ve artık insan evlatlarının sözünü dinlemek şart olduğunu anladim ve böyle bir yorum birakmam istiyorum numaram bu 05383643842 beni ararsaniz niyetim belli iyi günler

      Sil
  2. merhaba ben ahmed kadiri oyuncu olmak istiyorum vucut geliştirme sporla ugraşıyorum bana yardımcı olursanı sevinerim daha onci oyuncu olmadım 05386633249 telefon

    YanıtlaSil
  3. ben 14 yaşındayım istanbulda yaşıyorum 4 spor ile uraşıyorum bana yardımcı olmanızı istiyorum telefon numaram 0542621980

    YanıtlaSil
  4. isa geçkil oyun cu olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhaabalar ben azmi gokmen bir insat ta tesisatci olsrak calisiyorum oyuncu olmak istiyorum en buyuk hayalim oyunculugumada guvenirim elimden hr turlu is gelir bana ulasin lutfen tel(05423432610)

    YanıtlaSil
  6. Wallah bende olmak istiyorum 05368672134.. Ama beni kandirmayin

    YanıtlaSil
  7. ben cahit yücel 36 yıl öğretmen olarak çalıştıktan sonra emekli oldum.Hayat bilgisi dizisine benzer bir dizi olursa görev almak istiyorum.Espirili bir kişiliğim var .Hayalim deki diziyi oynamak istiyorum .Başarılı olacağıma inanıyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Oyuncu olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Meraba ben 16 yaşindayim oyuncu olmak istiyorum
    Tel : 05368998467

    YanıtlaSil
  10. Boy 1/ 74 kilo 78

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba ben 18 yaşindayim oyuncu olmak istiyorum 05302850967

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. 05352911781 bana guvenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. Ben Muhammed oyuncu olmak istiyom

    YanıtlaSil
  16. 05433658401 oyuncu olmak istiyom sınırlı biriyim

    YanıtlaSil
  17. Ben ibrahim yaş 22 boy 1.70 kilo 73 şanlıurfalıyım bir dizi de oynamak istiyorum

    YanıtlaSil
  18. Ben:Yalcin Yas:27 Boy:1.82 Kilo:65 Ben Azeriyim Bakuden Yaziyorum Yaksikliyim Cok Iyi Yeteneyim Var Ben Dizayn Isleryle Mesgulum Oyuncu Olmak Istiyorum.Lutfen Bana Yardimci Olun En Buyuk Hayalim Oyuncu Olmak Numaram :+994 55 883 76 76 Lutfen Arayin.

    YanıtlaSil
  19. merhaba,
    Aşağıdaki linke başvuruda bulunabilirsiniz.

    http://hedefcastajans.com/basvuru-formu/

    YanıtlaSil
  20. Ben Yeşilay taşkın 18 yaşındayım boy 175 kilo 45 Rizeliyim 3 sınıftan beri oyuncu olmak istiyorum yeteneğim olduğunu düşünüyorum bana lütfen bir şans verin çok istiyorum

    YanıtlaSil
  21. Merhaba öncelikle Adım. KadirCan Çetin İstanbul Ümraniye doğumluyum memleket Erzurum Oltu yaşım. 26.27 arası gelegecigimin parlak olmasını düşüyorum herhangi bir dizi veya. Reklam ajansın da calabilirimde ama icindeki umut oyunu olup aileme. Bakmam icin sizlerde uygun görüpte cagırırsanız m. Olurum TL: 0539 720 68 20.. Allahım yar ve yardımcınız olsun dizi sektöründe başarılar dilerim ����

    YanıtlaSil
  22. Adım aykut soyadım Şimşek yaşım 26 diyarbakırın hiç şüphesiz en güzel ilçesi olan, eğil de 25 ağustos 1989 tarihinde dünyaya gözlerimi açtım. Yaşadığım hayattan memmunum, ama büyük bir aşk acısı ile yaşadığım bu hayat,aile ortamım ve en önemlisi yaz aylarının vazgeçilmez tatil durağı olan ilçemizde gördüğüm farklı yüz ve insanlarla olan dialoğum gerçekten filmleri,dizileri aratmıyor olsada gerçek dizi ve filmlerde oynama isteği arzusunu uyandırmıştır bende hep. Siz, bizlerin elinden tutup bir yerlere varmamızı sağlayan, gerçek manasıyla hayal edip bu yazıları yorum olarak sizlere yazan biz, bir gün gelecek sizlerin sayesinde bütün hayalerimize, isteklerimize,arzuladıklarımıza kavuşacağımız günü, hasret ve özlemle bekliyoruz.Sizlerin bizlere bizlerinde sizlere ulaşmamızı sağlayacak olan 0553/397/4263 ve 0412/581/2467 nolu telefon numaralarımızı çalacağınız an ve sonraki yardımlarınızdan bizim'de sizler sayesinde bir yerlere gelmiş olup duyacağımız mutluluktan bizleri mahrum etmeyeceğinizi temenni eder şimdiden sizlere sonsuz şükran ve teşekkürlerimi sunar sizlerden kabulmerini niyaz ederim. 0553 397 4263 cep 0412 581 2467 iş telefonlarım.

    YanıtlaSil
  23. 18 yaşındayım filmde oynamak istiyorum 05424385700 yardımcı olursaız sevinirim

    YanıtlaSil
  24. heheehehe ben türkyede tokyo drift tarzı bir film yapmak isterdim hem popi olurduk ve fakirleri doyururduk hemde sevilen biri olurduk ayrıca öyle dpor arabalarda tofaşda olurdu ne süper tutardı varya

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Adım hakan 16 yaşındayım Ünlü bi dizi oyuncusu olmak istiyorum olmak ıcınde elımden gelenı yapacagım 0541 741 7238

    YanıtlaSil
  26. 14 yaşındayım resim yeteneğim var imkanımız olmadığı için çizemiyorum

    YanıtlaSil
  27. bende olmak istiyiyom

    YanıtlaSil
  28. Merhaba ben gizem oyuncu olmak istiyorum tek hayalim oyuncu olmak ayrıca hentbol sporuna giditorym ama oyunculuğa engelse hemen bıraka birim çünki akşam yatarken dua ediyorum sabah kalkerken dua ediyorum yeteneğim var kendime güveniyorum evet ben oyuncu olucam diyerek oyuncu olunmaz farkındayım ama gerçekten istiyorum hatta okuyanlara saçma gelebilir yazdım yoruma ama ben kendimi evde geliştirdime inanıyorum nasıl derseniz böle açıyorum telefondan mesala sevdim dizi olsun sevdim karakteri onu canlandırıyorum böle sanki onun uerinde ben varmışım gibi ama gerçekten işe yarıyo yada nebili. Aynanın karşısına geçiyorum anlıcanız kendimi geliştiriyorum lütfen benim dilepimi gerçekleştirin nolur yalvarırım duyun sesimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 12 yasimdayim en buyuk hayalim oyuncu olmak .
      Bana yardim edermisiniz yuzunuzu kara cikarmiyacagim
      ankarada yasiyorum

      Sil
  29. 0537 361 01 56 ne diyim ki

    YanıtlaSil
  30. Adım aykut soyadım çalışkan ben 15 yaşındayım malatya da yaşıyorum dayıların istanbul da yaşıyor yazları istanbula geliyorum küçüklükluğümden belli oyunculuğu seviyorum bana yardımcı olursanız sevinirim tel.05393434389

    YanıtlaSil
  31. Ben erdal oyuncu olmak istiyorum 5465458222

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ben Ünal 25 yaşındayim oyunculuk büyük hayalim

    YanıtlaSil
  33. Ramazan kilinc30 Mart 2016 03:55

    Bn ramazan kilinc nigdeliyim oyuncu olmak istiyorm yaşım 17 05319377684

    YanıtlaSil
  34. merhaba ben 4 yıl sette çalıştım ( dizi,sinema,reklam,klip) deneyimim var diyaloglu oyuncu olmak istiyorm ilginizi çekerse aslantas_gokhan@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  35. Merhaba bn 16 yaşindayim oyuncu olmak istiyorum ama okulu birakdim yani olabilir miyim şansım varmıdır yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  36. Ben 15 yaşındayım oyuncu olmak istiyorum boyum:1.72 kilom:68 okulda tiyatrolara katılıyorum oyuncu olmak için çoğu şeyi yapmaya hazırım

    YanıtlaSil
  37. ben 16 yaşındayım kendime güvenim sonsuz 05375522319 bu numaram

    YanıtlaSil
  38. ben 16 yaşındayım boyum 1. 60 kilom 58 telofonum 05375522319

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ben lale Almanyada yasıyorum 1.78 boyum 66 kilom bana cevap yazarsanız sevınırım 😊

    YanıtlaSil
  40. Merhaba bende oyuncu olmak istiyorum şuan tek çıkışın bu yardımcı olursanız sevinirim 0531 256 40 31

    YanıtlaSil
  41. Merhaba ben bursada yasiyorum 13 yasindayim kucuklukten beri en buyuk hayalim oyuncy olmakti lutfen bana yardimci olun tel 05458621036

    Hoscakalin...

    YanıtlaSil
  42. Oyuncu olmak istiyorum 13 yasindayim.daha gencim ilerde iyi oyincu olabilecegimi saniyorum.zannedersem yardim edersiniz.ama bir sıkıntı ben giresunda oturuyom.yardim edin.

    YanıtlaSil
  43. Bende oyuncu olmak istiyorum 05436336943. 17 yaşindayim yakişikli ve zekiyim

    YanıtlaSil
  44. Korku film i vb. Filmler de oynamak istiyorum tipim den dolayı


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba ben firat fidan oyuncu olmak istiyorum 05302850967

      Sil
  45. Yaşım 15 bende dizilerde oynamak istiyom yardimci olursunuz insalllah numaram 5335687581 nolur arayin yardimci olun

    YanıtlaSil
  46. Ben bir iranliyim ama ful Türkçe biliyorum ve turkiyede oyuncu olmak isterim ,her ne yolu olursa yaparim 09013781635

    YanıtlaSil
  47. 17 yaşındayım spor cok sever el becerim iyidir yajışıklıyız yardımcı olabilecek varmı

    YanıtlaSil
  48. Dizi,sinema diyince akla Ahmet kural gelir.yardımcı olursanız akla ben gelicem.
    Yeteneklerime güveniyorum telefon numaram,05396552414

    YanıtlaSil
  49. Oyuncu olmak istiyorum daha önceden tiyatro eğitimi aldım. Ama ajanslara bir kac defa kayıt yaptırdım ve beni cagirdilar bnden yüklü bir miktar para istediler o yüzden böyle olmasını istemiyorum

    YanıtlaSil
  50. 05539434735 her her rolde tercubeliyim

    YanıtlaSil
  51. Ben 15 yaşındayım en büyük hayallerimden biri oyuncu olmak ve öğrenci rolü ve annenin çocuğu olup o aile içim her şeyi yapan çocuk rolü oynamayı çok seviyorum numaram 05070119416

    YanıtlaSil
  52. Selam ben 19 yasindayim ismim Aysoltan ama bana Aysel diye diyorlar ben turkmenistanliyim ama suan ukrainada okuyorum ogrenciyim.oyuncu olmak icin aglamak,gulmek,kosmak,bagirmak, dans etmeyi kolayca yapabilirim

    YanıtlaSil
  53. Selam ben adem ankarada oturuyorum aslen van ercișliyim oyunculuğu becerecegimden eminim bana yardımcı ola bilecek ekip arkadaşlarına ihtiyacım var her dizide oynayacak kapasitedeyim yaşım 18 eminim beni dizi film de oynatacak hocalarımı mahcup etmem bana ulaşın numaram 05467239702

    YanıtlaSil
  54. Selam bende oyuncu olmak istiyom yurtdisinda yasiyorum 25 yasindayim her dizide oynayacak kapasitedeyim yardimci olursaniz sevinirim tesekürlee

    YanıtlaSil
  55. meraba iyi gunler ben 19 yasindayim oyuncu olmak istiyorum her dizide oynayacak kapasitedeyim yardimci olursaniz sevinirim bana ulasin 05416852533

    YanıtlaSil
  56. Verebileceğiniz her rolün altından başarıyla kalacağımın garantisini sunuyorum sizlere benden size tavsiye türkiye bu adamı tanımalı

    YanıtlaSil
  57. yabancı bir dizide oynamak istesek o dizinin seçimlerinin ne zaman olduğunu nereden bileceğiz? ve nasıl katılabiliriz

    YanıtlaSil
  58. Ismim Danaya Ognyanova Bulgaristanda Doumluyum Almanyada yaşiyorum yaşim 12
    3 dill biliyorum lutfen bana ulaşin numaram 049 162 7428254
    Almanyada olduğum icin size ulaşamiyorum

    YanıtlaSil

loading...