loading...
Facebookta paylaş

İPEK KARAPINAR KİMDİR - İPEK KARAPINAR RESİMLERİ VE BİYOGRAFİSİ - ADINI KALBİME YAZDIM LEYLA KİMDİR


ipek karapınar kimdir, ipek karapınar resimleri, ipek karapınar hayatı, ipek karapınar kaç yaşında, ipek karapınar biyografi, ipek karapınar rol aldığı diziler, ipek karapınar hangi dizlerde oynadı, ipek karapınar adını kalbime yazdım, ipek karapınar hangi dizide oynuyor, ipek karapınar foto galeri,



Show TV'nin yeni yayın dönemi için son olarak ekrana getireceği dizi olan Adını Kalbime Yazdım dizisi daha başlamadan, gerek oyuncu kadrosu, gerek konusu ile şimdiden konuşulmaya, merak edilmeye başlandı.

Adını Kalbime Yazdım dizisinin konusu da aşk, töre ve intikam olarak karşımıza gelecek. Adını Kalbime Yazdım dizisi oyuncuları da dizi hakkında dikkat çekenler arasında yer alıyor.

Başrolünde İpek Karapınar'ın oynadığı Adını Kalbime Yazdım dizisi oyuncuları arasında merak edilen isim olan ve Adını Kalbime Yazdım Leyla karakterini canlandıracak olan İpek Karapınar kimdir, İpek Karapınar biyografisi, İpek Karapınar resimleri ve İpek Karapınar hayatı hakkındakilerin merak edilmesi üzerine sizlere bu yazımızda İpek Karapınar'ın kısaca hayatını paylaşacağız.



İpek Karapınar Kimdir
Adını Kalbime Yazdım Leyla Kimdir

Son olarak Adını Kalbime Yazdım dizisi Leyla karakteri ile ekranlarda olan İpek Karapınar'ın asıl adı Funda İpek Karapınar'dır. Güzel oyuncu 1 Ocak 1984 yılında İstanbul'da doğdu. Mimar Sinan Üniversitesi Konservatuar bölümünde keman eğitimi aldı, fakat kariyerine bir müzisyen olarak değil, oyuncu olarak devam etti.
İlk olarak 3 yıl boyunca 2006-2007-2008 yıllarında Star TV’de yayınlanan Köprü adlı dizide rol alarak oyunculuk hayatına başladı. Yabancı dil olarak iyi İngilizce bilen güzel oyuncu İpek Karapınar, ileri düzey tiyatro, keman, piyano ve mokal bilgisine sahiptir.
Genç ve Güzel oyuncu İpek Karapınar oyunculuk kariyeri boyunca bir çok dizide rol almıştır. Kurtlar Vadisi Pusu'da İskender Büyük'ün kızını canlandırdığında büyük beğeni toplamıştı.



İpek Karapınar Rol Aldığı Diziler


- Adını Kalbime Yazdım 2013
- Ustura Kemal 2012
- Kurtlar Vadisi Pusu 2012
- Zehirli Şarmaşık 2011
- Küçük Sırlar 2010
- Doludizgin Yıllar 2008
- Talih Kuşu 2008
- Hatırla Sevgili 2006
- Köprü 2006




İpek Karapınar Resimleri 



















İpek Karapınar Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.










ipek karapınar resim, ipek karapınar doğum tarihi, ipek karapınar gerçek ismi, ipek karapınar asıl adı nedir, ipek karapınar dizisi, ipek karapınar dizisinin adı ne, ipek karapınar hangi dizide başrol oynuyor, ipek karapınar leyla karakteri, ipek karapınar wikipedi bilgileri, ipek karapınar vikipedi, ipek karapınar hakkında merak edilenler, adını kalbime yazdım leyla karakteri kimdir, adını kalbime yazdım leyla kim, adını kalbime yazdım oyuncularından leyla kimdir, adını kalbime yazdım leylanın gerçek ismi, leyla karakterinin gerçek adı, ipek karapınarın doğum yeri, adını kalbime yazdım dizisi leyla resimleri, adını kalbime yazdım leyla biyografisi, adını kalbime yazdım leyla wikipedi, adını kalbime yazdım oyuncusu leylanın asıl adı



Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

loading...