loading...
Facebookta paylaş

SILA 2014 YENİ AY ALBÜMÜ VAZİYETLER SÖZÜ- SARKI DİNLE-SILA 2014 YENİ AY ALBÜMÜ


SILA 2014 YENİ ALBÜMÜ ''YENİ AY'' 

Pop müziğinin sevilen ismi olan Sıla 2014 yeni albümü ile oldukça geniş kitlelere ulaşmayı başarmıştır. Sıla Yeni Ay adlı albümündeki tüm parçaların sözlerinin kendisine ait olması kendini olduğu kadar hayranlarını da mutlu etmiştir. Sizlere bu yazımızda Sıla'nın yeni albümündeki şarkıları ve Vaziyetler adlı şarkısının sözlerini paylaştık.
Bugün Sony Music etiketiyle dinleyicilerle buluşan, produktörlüğünü Sıla ve Efe Bahadır’ın birlikte üstlendiği “Yeni Ay” albümünde birbirinden güzel 10 şarkı ve bir versiyon yer alıyor.
*Yeni Ay
1) Ayın güneş hizasından yeni ayrıldığı andır. İncecik görünümü ile güneşin batışından kısa bir süre sonra batıda görülür. Ay, dünya ile güneş arasında olduğundan güneşe dönük olan parlak yüzü dünyadan görülmez.
2) Eskiye ait olan her şeyi siler ve yeni bir döngüyü selamlar. Başlangıçları müjdeler.
3) Bundan binlerce yıl önce yaşamış insanlar ayın Tanrıça olduğunu sanıyor, insanlara uğur ve zenginlik getirdiğine inanıyorlardı. Günümüzde yeni ay çıktığında dilek tutup önce aya sonra sevdiğinin yüzüne bakmak ya da altına el sürmek burdan gelir.
Albümde yer alan şarkılar:

Yabancı
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Efe Bahadır, Düzenleme: İskender Paydaş
Vaziyetler
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır, Düzenleme: Efe Bahadır
Yeter
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır, Düzenleme: Efe Bahadır
Reverans
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır, Düzenleme: İskender Paydaş 
Sevgili Kaybım
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır, Düzenleme: Efe Bahadır
Merhabalar
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır, Düzenleme: Efe Bahadır
Doldur
Söz: Can Baydar, Sıla Gençoğlu, Müzik: Can Baydar, Düzenleme: Efe Bahadır
Hediye
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır, Düzenleme: İskender Paydaş
Saki
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Fatih Ahıskalı, Düzenleme: Efe Bahadır, Fatih Ahıskalı
Tamam mıyız?
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Efe Bahadır, Düzenleme: Efe Bahadır
Yabancı (Bedük Versiyon)
Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Efe Bahadır, Düzenleme: Bedük
Kayıtları Babajim ve Sierra Stüdyoları’nda yapılan albümün mastering’ini ise daha önce Adele, Marc Anthony, Maroon 5, Pink ve One Direction gibi dünyaca ünlü isimlerin yanı sıra Grammy ödüllü albümlerde de  çalışan Tom Coyne 'dur.

SILA VAZİYETLER ŞARKI SÖZÜ


Bu vaziyetler hayra alamet değil de 
Durdum düşündüm 
Yine niye beni buldu eziyetler 
Aklımı nerede düşürdüm 
Darıldım sonra barıştım 
Hayat kısa yol uzun be narin 
Bilenlere de danıştım 
Hiçbiri ne âlim ne zâlim 
Aman yine mi olmamış 
Devam tamam olmamış 
Çilem daha dolmamış 
Bu vaziyetler hayra alamet değil de 
Durdum düşündüm 
Yine niye beni buldu eziyetler 
Aklımı nerede düşürdüm 
Başa bela bağlanıyorsan 
Ah be sakat bir de dağlanıyorsan 
Mutluysan amenna 
Şarkılardan hal tutmuyorsan 
Aman yine mi olmamış 
Devam tamam olmamış 
Çilem daha dolmamış 
Bu vaziyetler hayra alamet değil de 
Durdum düşündüm 
Yine niye beni buldu eziyetler 
Aklımı nerede düşürdüm



Söz: Sıla Gençoğlu, Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır, Düzenleme: Efe Bahadır

sıla yeni albümü indir, sıla yeni albüm şarkıları indir, sıla yeni ay albümü dinle, sıla albüm şarkıları dinle, sılanın yeni albümü dinle, sıla yeni ay adlı albümü, sıla vaziyetler şarkı sözleri, sıla yeni albümünde kaç şarkı var, sıla yeni ay albüm şarkıları, 


Kategori: , , , , ,

0 yorum

loading...