loading...
Facebookta paylaş

OĞUZHAN KOÇ ALBÜMÜ DİNLE 2013 - OĞUZHAN KOÇ ALBÜMÜ BEN HALA RÜYADA ŞARKILARI VE ŞARKI SÖZLERİ


Ben Hala Rüyada Oğuzhan koç albümü 2013, Oğuzhan koç albümü 2013, Oğuzhan koç dinle 2013, Oğuzhan koç ben hala rüyada dinle 2013, Oğuzhan koç ayy şarkısı, Oğuzhan koç ayy albümü, Oğuzhan koç yeni şarkısı ben hala rüyada, oğuzhan koç yüzük şarkısı dinle, oğuzhan koç ay şarkısı dinle,

Genç kızların sevgilisi olan ve kendisini Çok Güzel Hareketler Bunlar, 3 Adam dan tanıdığımız Oğuzhan Koç kendi albümünü sonunda çıkardı. Çok Güzel Hareketler Bunlar tiyatrosunda kendini tanıtan ve aynı zamanda yediden yetişe herkesin beğendiği isim olan Oğuzhan Koç Ben Hala Rüyada isimli albümünü çıkardı.

Daha önceleri de Çok Güzel Hareketler Bunlar tiyatrosunda yazdığı ve söylediği şarkılar ile de büyük beğeniler toplamıştı. Aynı zamanda Gülben Ergen ve Ferhat Göçer gibi ünlü sanatçılara şarkı veren Oğuzhan Koç Ben Hala Rüyada Adını verdiği 2013 yeni albümünü 2 Aralık'ta çıkararak sevenleri ile buluştu.

Oğuzhan Koç 2013 Ben Hala Rüyada albümü ile müzik dünyasına merhaba diyerek tüm müzik marketlerde yerini aldı. Sizlere bu yazımızda Oğuzhan Koç yeni Ben Hala Rüyada albümü şarkılarını ve şarkıların sözlerini paylaşacağız.


Oğuzhan Koç Yeni Albüm Şarkıları

Ayy,
Bu Yol Uzar,
Gitsem Diyorum,
Her Aşk Bir gün Biter,
Bitmedi Elem,
Neşeli Ayrılık Şarkısı,
Al Ahını,
Yanımda Olsan
Yüzük


Oğuzhan Koç Ben Hala Rüyada Şarkısı - Oğuzhan Koç Ayy Şarkısı 

                             
                                    




Oğuzhan Koç - Ayy Şarkı Sözleri - Oğuzhan Koç Ben Hala Rüyada Şarkı Sözleri 

Ayy benim olduğun zaman,
Dedim her şeyim tamam
Elimi tutmuştun sonra,
İnceden usuldan
Ayy beni öptüğün zaman,
Bütün bir dünya yalan
Yüzümü güldüren sendin,
Geceyi gün edendin
Yıllar geçmiş üstümüzden,
Geç kaldık işte sırf bu yüzden
Güzel günler mazide kalmış,
Ben hala rüyada,
Aşkımızın üstü tozlanmış,
Örtsek bir çarşafla
Ayy bana baktığın zaman,
Bakıp daldığın zaman,
Hayat durdu ve kaldık öyle,
Yalan mı sen de söyle
Ayy benim aşktan gördüğüm,
Elinde eriyip söndüğüm
Bu nasıl bir kördüğüm,
Yıllar geçmiş üstümüzden
Geç kaldık işte sırf bu yüzden








Oğuzhan Koç'un Yeni Albümü Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.








oğuzhan koç bu yol uzar gider şarkısı dinle, oğuzhan koç al ahımı şarkısı dinle, Oğuzhan koç ben hala rüyada şarkı sözleri, Oğuzhan koç ben hala rüyada albümü dinle 2013, Oğuzhan koç 2013 ben hala rüyada şarkıları, Oğuzhan koç yeni albümü şarkıları



Kategori: , , , , ,

0 yorum

loading...