loading...
Facebookta paylaş

ORHAN ŞİMŞEK KİMDİR - KÜÇÜK GELİN DİZİSİ AZAD KİMDİR - ORHAN ŞİMŞEK KAÇ YAŞINDA NERELİ BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


orhan şimşek kimdir, orhan şimşek biyografi, orhan şimşek hayatı, orhan şimşek kaç yaşında, orhan şimşek nereli, orhan şimşek boyu kaç, orhan şimşek resimleri, orhan şimşek foto galeri, orhan şimşek wikipedi, orhan şimşek vikipedi, orhan şimşek bilgileri, orhan şimşek kim, küçük gelin dizisi azad kim, küçük gelin dizisi azad karakteri kim,

Samanyolu TV'nin beğenilen dizisi Küçük Gelin gerek konusu gerek oyuncu kadrosu ile dikkat çekmeye ve sevilerek izlenmeye devam ediyor. Her hafta heyecan dolu bölümleri ile sevenlerini ekrana kilitleyen Küçük Gelin dizisi pazar akşamları sevenleri ile buluşuyor.
Küçük Gelin dizisi oyuncuları arasında dikkat çeken isim olan Orhan Şimşek dizi oyuncuları arasında beğenilen isimlerden birisi olmayı başardı. Daha önce bir çok dizi ve tiyatro oyununda oynayan Orhan Şimşek, Küçük Gelin dizisinde tüm beğenileri toplayan ve Küçük Gelin dizisi oyuncuları arasında en çok aranan isimlerden birisidir.

Sizlere bu yazımızda Küçük Gelin dizisi Azad kimdir, Orhan Şimşek kimdir, Orhan Şimşek  biyografisi, Orhan Şimşek kaç yaşındadır, Orhan Şimşek nerelidir gibi hakkında merak edilenleri ve Orhan Şimşek resimlerini paylaşacağız.


Orhan Şimşek Kimdir

Küçük Gelin dizisi Azad karakterini canlandıran Orhan Şimşek, 1985 yılında İstanbul da Doğmuştur. Tiyatroya 2000-2002 yıllarında Kadıköy Halk Eğitim Deneme Sahnesi’nde adım attı. Burada eğitim gördüğü süre içerisinde birçok oyunda rol aldı. 2004-2005 yıllarında Müjdat Gezen sanat merkezinde eğitim gördü.
Kandemir Konduğun yazdığı “İnsanlığın Lüzümu Yok” adlı oyunda oynadı. 2005 yılında Haliç üniversitesi Konservatuar Tiyatro Bölümüne girdi, Okulla birlikte 2006 yılında ‘Tobav Atölye Çalışmalarına’ katıldı burada; Murat Karasu, Sumru Yavrucuk, Uğur Polat, Emre Kınay, Hasan Şahintürk’ten eğtim aldı.
Ayrıca 2005 yılından beri ikinci eğitim kapım dediği Haluk Bilginer'’in Tiyatrosu ‘Oyun Atölyesi’nde çalışmaktadır. Başarılı ve genç oyuncu Orhan Şimşek Samanyolu TV Küçük Gelin dizisinde Azad karakterini canlandıracak.bu yazıyı çalanın ben taaa bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Orhan Şimşek Rol Aldığı Diziler

- 2013 Küçük Gelin (Azad)
- 2012 Sultan (Yılmaz)
- 2009 Nefes (Uygar)
- 2008 Karamel (Ömer)
- 2007 Genco (Ahmet)




Orhan Şimşek Resimleri

















Orhan Şimşek Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.
Küçük Gelin Dizisi Azad Karakteri Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.










küçük gelindeki azad kim, küçük gelin dizisi azad gerçek ismi, küçük gelin dizisi oyuncusu azad kim, küçük gelin dizisi oyuncuları kimler, küçük gelin azad, küçük gelin azad resimleri, küçük  gelin dizisi oyuncusu orhan şimşek, küçük gelin dizisinde kim kimdir, azad kimdir, azad küçük gelin, küçük gelin azad karakteri nereli, orhan şimşek, azad

Kategori: , , , , , , ,

4 yorum:

loading...