loading...
Facebookta paylaş

İNADINA YAŞAMAK DİZİSİ OYUNCULARI KİMLER - İNADINA YAŞAMAK DİZİSİ KONUSU - İNADINA YAŞAMAK DİZİSİ NE ZAMAN


inadına yaşamak dizisi, inadına yaşamak dizisi konusu, inadına yaşamak dizisi oyuncuları kimler, inadına yaşamak dizisinde kimler oynuyor, inadına yaşamak dizisi oyuncu kadrosu, inadına yaşamak dizisi oyuncuları isimleri, inadına yaşamak dizisinde kim kimdir, inadına yaşamak dizisi karakterleri kimlerdir,

Kanal D den bir yeni dizi daha geliyor. Bu sezona bir çok iddialı dizi ile hızlı giriş yapan Kanal D Kasım ayı içerisinde bir yeni diziye daha start vermeye hazırlanıyor. Kanal D yeni başlayacak olan dizinin adını İnadına Yaşamak olarak duyurdu. İnadına Yaşamak adlı dizi daha başlamadan ve tanıtımı bile yapılmadan tartışmalara neden olmuştur.

Sizlere bu yazımızda Kanal D ekranlarında Kasım ayı içerisinde yeni başlayacak olan İnadına Yaşamak adlı dizinin konusunu, hakkında merak edilenleri ve İnadına Yaşamak dizisinin oyuncuları kimlerdir gibi bilgileri paylaşacağız.


İNADINA YAŞAMAK

Kanal D'de başlayacak olan İnadına Yaşamak adlı dizinin başrolleri Sanem Çelik, Oktay Kaynarca ve Murat Ünalmış’ın paylaştığı dizi, heyecan ve duygu yüklü bir intikam öyküsünü ekrana taşıyacak. Yapımını Süreç Filmcilik’in, yapımcılığını Ali-İnci Gündoğdu’nun üstlendiği “İnadına Yaşamak”, Kanal D'de seyirciyle buluşacak. Yönetmenliğini Serdar Akar’ın yaptığı dizi, heyecan dolu bir intikam öyküsünü ekrana yansıtacak.bu yazıyı çalanın ben taaaa...bu yazı başka bir siteye bugunkihaber.blogspot.com'a aittir yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
İnadına Yaşamak Dizisi Oyuncuları Kimler
İnadına Yaşamak Adlı Dizinin Oyuncu kadrosunda Kimler Var

Sanem Çelik, (Zeynep)
Oktay Kaynarca
Murat Ünalmış (Ali)
Açelya Yılhan (Asiye)
Edip Saner (Rıdvan)
Denise Capezze,
Doruk Özermanoğlu, (Çınar)
Levent Ülgen,
Nilüfer Açıkalın,
Pelin Akil
Bülent Polat


İnadına Yaşamak Dizisi Konusu Nedir

İnadına Yaşamak dizisinin hikâyesi kısaca şöyle:
Asiye (Açelya Yılhan) ve Rıdvan (Edip Saner), karanlık bir olay sonrasında 5 yaşındaki oğulları Çınar’ı (Doruk Özermanoğlu) eski eşlerine emanet edip ortadan kaybolur. Yolları bu emanet çocukla kesişen Zeynep (Sanem Çelik) ve Ali (Murat Ünalmış), zamanla birbirlerine aşık olur. Ön planda aşk çatışmaları yaşanırken, arka planda büyük bir intikam planı en acımasız haliyle devam eder.bu yazıyı çalanın ben taaaa...bu yazı başka bir siteye bugunkihaber.blogspot.com'a aittir yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan,
İnadına Yaşamak Dizisi Fragmanı

                                      







İnadına Yaşamak Dizisi Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.








inadına yaşamak dizisinde oynayanların isimleri ve bilgileri, inadına yaşamak dizisi başrollerinde kimler oynuyor, inadına yaşamak dizisi başrol oyuncuları kimler, inadına yaşamak dizisi oyuncu karakter isimleri neler, inadına yaşamak dizisi ne zaman başlıyor, inadına yaşamak dizisinin konusu nedir, inadına yaşamak dizisi sanem çelik, inadına yaşamak dizisi oktay kaynarca, inadına yaşamak dizisinde sanem çelikin ismi ne, inadına yaşamak dizisinde oktay kaynarcanın adı ne, inadına yaşamak dizisi fragmanı izle

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...