loading...
Facebookta paylaş

TARIK MENGÜÇ ROCK'N COKE ŞARKISI - TARIK MENGÜÇ ROCK'N COKE'TA BEN NİYE YOKUM ŞARKISI SÖZLERİ


tarık mengüçün yeni şarkısı rockın coke'ta ben niye yokum şarkısı indir, tarık mengüç yeni şarkısı dinle, tarık mengüç rock'ın coke şarkısı sözleri, tarık mengüç yeni şarkısı ben niye yokum sözleri, tarık mengüç rock coke şarkısı,

Türkiye'nin en büyük açık hava festivali olan ve 8 yıldır devam eden Rock'ın Coke festivali bu senede yine 6-8-9 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek. 3 gün sürecek olan festivalde 5 ayrı dev sahnelerin kurulması ile beraber birbirinden ünlü gruplar sahne alacaklar. Rock sevenlerin vazgeçemediği festival olan Rock'n Coke'a katılanlar çadırlar kurarak 3 gün boyunca müziğe doyuyorlar.
Bu sene Rock'n Coke'ta bir ilk yaşanacak. Şakşuka şarkısı ile ünlenen Tarık Mengüç yeni şarkısı olan Rock'n Coke'ta Ben Niye Yokum adlı şarkısı ile ilgileri üzerine çekmiş ve çok dinlenen şarkılar arasında yerini almıştır.
Türkiye'nin en büyük festivali olan Roc'n Coke birbirinden ünlü Rock gruplarını ağırlarken Tarık Mengüç farklı tarzı ile Rock'n Coke festivaline katılmak isteyişini bir şarkı ile dile getirerek şarkı yaptı.
Tarık Mengüç Roc'n Coke'ta Ben Niye Yokum adlı şarkısında gerekirse bizde Rock söyleriz, gerekirse dj'le eğleniriz, çok istiyorsan kafa sallarız sözleri ile özetlediği Rock'n Coke festivaline katılmak isteyişinin ardından istediği de oldu. Rock'n Coke umut verenler sahnesine çıkacak olan Tarık Mengüç bir ilki gerçekleştirecek.

Sizlere bu yazımızda Tarık Mengüç Rock'n Coke'ta Ben Niye Yokum şarkısını ve şarkının sözlerini paylaşacağız.


İşte Tarık Mengüç'ün Rock'n Coke'ta Ben Niye Yokum Şarkısı ve Sözleri



                                         



Tarık Mengüç'ün Rock'n Coke'ta Ben Niye Yokum Şarkısı Sözleri


gerekirse biz de rock söyleriz
gerekirse dj’le eğleniriz
çok istiyorsan kafa sallarız
çadırı da kurarız da göbeği de atarız
“editors” geliyormuş bacım listede var
“jamiroquai” da gözler fal taşı bakıyorum
peki ya ben, ben yokum

iki sene bekledim bugün gelsin diye
arasınlar “tarık nerdesin?” diye
dün yolda gördüm asmışlar afişleri
listeye baktım ben yokum
yokum yokum, ben niye yokum
rock’n coke’ta ben niye yokum
dünya alem herkes orda
yokum yokum yokum yokum, ben yokum

“netsky” de tweetini atmış
biz de bu sene geliyoz diye
dur be bacım bir şey diyorum
iki dakika oynama hele
“arctic monkeys” geliyormuş gacı
festivale çek be arabacı
“hurts” geliyormuş diye duydum
ama neden ben yokum

iki sene bekledim bugün gelsin diye
arasınlar “tarık nerdesin?” diye
dün yolda gördüm asmışlar afişleri
listeye baktım ben yokum
yokum yokum, ben niye yokum
rock’n coke’ta ben niye yokum
dünya alem herkes orda
yokum yokum yokum yokum, ben yokum

“prodigy” geliyor da
tarık kardeşiniz kadar eğlendirebilecek mi
asıl soru şu kafamda
o bunu yapabilecek mi





Şarkı Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.
Şarkı Hakkındaki Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz.





tarık mengüçün yeni klibi izle, tarık mengüç yeni klibi ben niye yokum izle, tarık mengüç rokın  cokta ben niye yokum şarkısı dinle, tarık mengüç rackın coke şarkısının sözleri, tarık mengüç yeni şarkısını dinle, tarık mengüç rock'ın coke sözleri, tarık mengüç dinle, tarık mengüç şarkısı rockın coke

Kategori: , , , ,

0 yorum

loading...