loading...
Facebookta paylaş

EMEL SAYIN HEP BANA ŞARKISI DİNLE - EMEL SAYIN TARKAN ŞARKISI HEP BANA - EMEL SAYIN HEP BANA KLİBİ İZLE


emel sayın hep bana şarkısı, emel sayın yeni albümünün ismi, emel sayın ve tarkan şarkısı hep bana dinle, emel sayın yeni albümü hep bana indir, emel sayın hep bana dinle, emel sayın tarkan şarkısı hep bana indir,

Yılların eskimeyen ve unutulmayan şarkıcısı olan Emel Sayın uzun bir aradan sonra yeni single olan ''Hep Bana'' ile dönüş yaptı. 5 Eylül'de çıkardığı yeni single Hep Bana ile müzik marketlerde yerini aldı. Emel Sayın bu yeni albümünde söz ve müziği Tarkan'a ait olan Hep Bana şarkısı ile karşımıza çıkış yaptı.

İlk kez kendi tarzı dışında pop şarkısı seslendirecek olan Emel Sayın 7 aydır Tarkan ile bu şarkı için çalışıyoruz, ve sonunda kayıtları tamamlandı ikimizde şarkının son halini çok beğendik diyerek uzun bir aradan sonra tekrar sevenleri ile buluşmanın heyecanı içinde olduğunu belirtti.

Tarka, Emel Sayın'a verdiği Hep Bana adlı şarkıyı daha önce Bülent Ersoy'a vermişti. Bülent Ersoy şarkının klibinde Tarkan'ın oynamasını istemişti.
Tarkan kabul etmeyince Bülent Ersoy şarkıdan vazgeçmişti. Tarkan, Hep Bana isimli şarkısını Emel Sayın'a hediye etti. Emel Sayın yeni single albümünde Tarkan'ın Hep Bana isimli şarkısının yanı sıra Sinan Akçıl'ında bir şarkısını seslendirecek.



Emel Sayın Hep Bana Şarkısı Klibi İzle;



                              



İşte Emel Sayın Tarkan Şarkısı Hep Bana Şarkı Sözleri


Bu ne telaş, ne bu acele
Azıcık dur da soluklan
Buranın fanilerinden
Hayır gelmez bana sorarsan

Ne kadar çok seversen
O kadar yanına kar inan
Gönül sarayının şatafatı
Saltanatı esas olan

Ah ne desem boş
O beni duymuyor
Bir kulağından girip
Ötekinden çıkıveriyor

Hep bana, hep bana, hep bana
Hep bana,hep bana, hep bana
Bu dünyanın malı mülkü
Kimseye kalmadı, kalmaz ki sana da
Bana, hep bana, hep bana
Bana, hep bana, hep bana
Bu dünyanın parası pulu
Kimseye yar olmadı, olmaz sana da

Aç, aç gözü aç
Doymak bilmiyor
Vah vah gözü kör
Bolluk içinde, görmüyor

Söz Müzik - Tarkan




Şarkı Hakkında YORUM Yapabilirsiniz






hep bana şarkısı emel sayın, emel sayın yeni single indir, emel sayın yeni albümünün ismi, emel sayın yeni albümü ne zaman çıkacak, emel sayın albümündeki tarkanın şarkısının ismi, emel sayının sölediği tarkan şarkısının adı, emel sayının söylediği hep bana şarkısı kimin, tarkanın emel sayına verdiği hep bana şarkısını dinle, emel sayın yeni albümü sinan akçıl şarkısı hangisi, emel sayın yeni albüm sinan akçıl şarkısı dinle,

Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

loading...