loading...
Facebookta paylaş

Zor Değil Şarkısı Dinle - Zor Değil Şarkısını Kim Söylüyor - Vuruyorum Dizlerime Pata Küte Zor Değil Şarkısını Kim Söylüyor Dinle - Zor Değil şarkı Sözleri


vuruyorum dizlerime pata küte zor degil şarkısı,sallıyorum bol keseden sağa sola zor değil şarkısı dinle,zor değil şarkısını kim söylüyor,vuruyorum pata küte şarkısını kim söylüyor,zor değil şarkısı dinle indir,zor değil şarkı sözleri,mabel matiz şarkı sözleri zor değil

Fatih Karaca - Mabel Matiz sahne adı ile bilinen Türk Pop şarkıcısı, şarkı yazarı, diş hekimi.
Adı, Kumral Ada Mavi Tuna romanında yer alan Tuna karakterinin takma adı ve "çok sarhoş, düşkün kimse" anlamlarına gelen eski Yunanca kökenli argo bir kelimenin birleşiminden oluşur.

Mabel Metiz İsmi kimdir

Son zamanlarda sıkça duyduğumuz zor değil şarkısını kim söylüyor merak edenler için söyleyelim Mabel Matiz adlı grup Seslendiriyor

İşte Zor Değil Şarkısı ve Videosu İzle...
Şarkı ile ilgili yorumlarınızı paylaşabilirsiniz....




Mabel Matiz Zor Değil Şarkı Sözleri

Sallıyorum bol keseden
Sağa sola zor değil
Atıyorum, tutuyorum
Kâh tutamıyorum zor değil
Dönüyorum köşeleri
Dört köşeli zor değil
Vuruyorum dizlerime
Ah pata küte zor değil
Katıyorum tozu dumanada
Toz değil toz değil
bugunkihaber.blogsot.com
Biliyorum hepsi havagazı
Söz değil ah söz değil
Deniyordum seni
Sen seversin bunu
Sevmediysen peki
Sen tamamla sonu
Halk ararsan çık saraydan
Ağlıyorsan dön yolundan
 Aşka dair konuşursan
Gerisini sen tamamla

Kategori: , , , , ,

0 yorum

loading...