loading...
Facebookta paylaş

Nilüfer-Feridun Düzağaç Kavak Yelleri Dinle - Kavak Yelleri Şarkısı Nilüfer ve Feridun Düzağaç - Nilüfer & Feridun Düzağaç


müzik,video,nilüfer feridun düzağaç kavak yelleri dinle,nilüfer feridun düzağaç kavak yelleri indir,kavak yeleri şarkı sözleri,nilüfer feridun düzağaç dinle,nilüfer feridun düzağaç düet,Nilüfer-Feridun Düzağaç Kavak Yelleri Dinle,Kavak Yelleri Şarkısı Nilüfer ve Feridun Düzağaç,Nilüfer ve Feridun Düzağaç Düet Kavak yelleri Dinle,nilüfer feridun düzağaç kavak yelleri şarkı sözleri,kavak yelleri şarkı sözleri,kavak yelleri dinle,şarkı sözleri kavak yelleri,nilüfer yani albümü,nilüfer yeni albüm adı,nilüfer 13 şarkı 13 düet adlı albümü,nilüfer dinle,nilüfer yeni albümü indir,nilüfer kavak yelleri indir,kavak yelleri şarkı sözleri indir,kavak yelleri şarkısı indir,kavak yelleri dinle, 
Nilüfer-Feridun Düzağaç - Kavak Yelleri Dinle

Müzik dünyasının güçlü isimlerinden Nilüfer ve Feridun Düzağaç beraber bir düet şarkı yaptılar.
Nilüfer 13 şarkı ve 13 düet adlı albümünde bir çok isimle düet yaptı. Sanat dünyasının güçlü ismi Nilüfer yeni albümünde bir çok isimle düet yaparak bir albüm oluşturdu ve albümüne Nilüfer 13 Düet ismini verdi, Nilüfer albümünde Hayko Cepkin'den Emre Aydın'a Feridun Düzağaç'tan Kargo'ya bir çok isimle düet yaptı.

İşte Nilüfer ve Feridun Düzağaç'ın birlikte düet yaptıkları Kavak Yelleri şarkısı...




Nilüfer-Feridun Düzağaç Kavak Yelleri Şarkı Sözleri...

delilik biliyorum delilik senle olmak delilik
takılıp kaldım karşı koymam imkansız
yaşanan yıllarım senden çok daha fazla
hüzünlerim alıp gider sevinçlerimi
içimde yılgın rüzgarların ayak sesleri
sende daha yeni yeni kavak yelleri
doğrusu yanlışı agrısı sancısı ne varsa yaşanacak
gözyaşı ayrılık pişmanlık dargınlık hepsi benim olacak
al beni sarıl bana beni koru kollarında korkuyorum
içimde yılgın rüzgarların ayak sesleri
sende daha yeni yeni kavak yelleri

kaçmayı çok denedim ansızın bu sevgiden
kaç kere yenik düştüm istemeyin bunu benden
sarhoş tutkularım koynumda ben bir deli
iş işten geçti artık dönemem geri
içimde yılgın rüzgarların ayak sesleri
sende daha yeni yeni kavak yelleri
doğrusu yanlışı agrısı sancısı ne varsa yaşanacak
göz yaşı ayrılık pişmanlık dargınlık hepsi benim olacak
al beni sarıl bana beni koru kollarında korkuyorum
içimde yılgın rüzgarların ayak sesleri
sende daha yeni yeni kavak yelleri




Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...