loading...
Facebookta paylaş

ŞUBAT Dizisi Bir Derdim Var (Klip)..Bir Derdim Var Şubat klip,Bir Derdim Var Klip..


bir derdim var klip, dizi, dizi haberleri, klipler, tv, şubat bir derdim var klip, şubat dizisi son bölüm, şubat klip, şubat son bölüm izle,müzik,şubat dizisindeki bir derdim var klibi,şubat dizisindeki tayfanın söylediği bir drdim var şarkısı,şubat dizisi deliden bir derdim var şarkısı dinle

TRT 1 ekranlarında oynayan ve final yapan ŞUBAT dizisi, farklı konusu ile izleyenleri ekranlara kilitlemişti, ve dizi adından söz ettirerek izlenmeyi başarmıştı ve öyle oldu,tüm sezon boyunca heyecanla izlediğimiz ŞUBAT dizisi kendine yakışır bir şekilde de final yaparak bitmiştir.

Dizi bitti ancak hala akıllarda kalan tayfa lakaplı bir grup söylediği şarkılarla ve müzikleriyle aklımızda kalmayı başardı.

İşte onlardan biri olan Bir Derdim Var Bin Dermana Değişmem Yorumu






Video ve Dizi Hakkında YORUM Yapabilirsiniz 


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

loading...