loading...
Facebookta paylaş

ADINI KALBİME YAZDIM DİZİSİ OYUNCULARI KİMLER - ADINI KALBİME YAZDIM DİZİSİ KONUSU VE OYUNCU KADROSU


adını kalbime yazdım dizisi, adını kalbime yazdım dizisi oyuncuları, adını kalbime yazdım dizisi konusu, adını kalbime yazdım dizisi  ne zaman başlayacak, www.bugunkihaber.blogspot.com, adını kalbime yazdım dizisi kimler oynuyor, adını kalbime yazdım dizisi hangi kanalda, adını kalbime yazdım dizisi oyuncu kadrosu, adını kalbime yazdım dizisi başrol oyuncuları kimler,


Show TV bu sezonun ilerleyen günlerinde yeni bir diziye daha start verecek. Show TV yeni sezonda yayınlayacağı dizinin adı ise Adını Kalbime Yazdım dizisidir.
Adını Kalbime Yazdım dizisi daha önce haziran ayında Fox TV'de başlayacağı yönünde haberler çıkmıştı ve Eylül ayında başlayacağı söylenmişti, dizi daha sonra Show TV'ye transfer oldu.

Focus Film imzalı olan Adını Kalbime Yazdım dizisinin başrollerini İpek Karapınar ve Öyle Bir Geçer Zamanki dizisinden tanıdığımız Ahmet karakterini canlandıran Tolga Güleç paylaşacak. Kan davasının gölgesinde yaşanacak bir aşk hikayesini anlatacak olan dizi Show TV'nin iddealı yapımları arasında yer alıyor. Adını Kalbime Yazdım dizisinin konusu Mardin ve İstanbul arasında geçecek, dizinin istanbul çekimleri bittiği ve Mardin'deki çekimlere başlandığı duyuruldu.


Adını Kalbime Yazdım Dizisi Oyuncuları Kimler

- Serhan Yavaş (Ömer)
- İpek Karapınar (Leyla) (İpek Karapınar Kimdir Resimleri İçin TIKLAYINIZ>>>)
- Tolga Güleç (Halil)
- Meltem Miraloğlu (Dicle) (Meltem Miraloğlu Kimdir Resimleri İçin TIKLAYINIZ>>>)
- Emel Göksu (Kureyşa)
- Erkam Aydar (Kadir)
- Özge Korkmaz (Zilan)
- Fatma Öney (Fidan)
- Sertan Erkaçan (Emin Ali)
- Aybike Turan (Selin) (Aybike Turan Kimdir Resimleri İçin TIKLAYINIZ>>>)
- Kadir Turan (Celil)
- Pervin Ünalp (Fazıla)
- Dine Altınok (Binnaz)




Adını Kalbime Yazdım Dizisi Konusu 


Mardin’li köklü bir aile olan Bozbeyler’in büyük oğlu Ömer, İstanbul’da büyümüş ve kendine bir hayat kurmuştur. Yolu İstanbullu Leyla ile kesişen Ömer’in karşısına ummadığı bir anda “töre” çıkar! Düşman aile Pehlivanların yeni ağası Halil’in alevlendirdiği intikam ateşi, İstanbul’a kadar sıçrayıp, iki gencin hayatının ortasına düşer.



Adını Kalbime Yazdım Dizisi Tanıtım Fragmanı


                                  






Adını Kalbime Yazdım Dizisi Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.









adını kalbime yazdım dizisi ipek karapınarın rolü, adını kalbime yazdım dizisi tolga güleçin rolü, adını kalbime yazdım dizisi oyuncularının isimleri, adını kalbime yazdım dizisi konusu ne olacak, adını kalbime yazdım dizisi hakkında bilgiler, adını kalbime yazdım dizisi fragmanı, www.bugunkihaber.blogspot.com, adını kalbime yazdım dizisi ilk bölümü ne zaman, adını kalbime yazdım dizisi nerde çekiliyor, adını kalbime yazdım dizisi çekildiği yer neresi, adını kalbime yazdım dizisi mardinde mi çekiliyor, adını kalbime yazdım dizisi ne dizisi, adını kalbime yazdım dizisi fragmanı izle



Kategori: , , , , ,

0 yorum

loading...