loading...
Facebookta paylaş

MELTEM MİRALOĞLU KİMDİR BİYOGRAFİSİ - ADINI KALBİME YAZDIM DİCLE KARAKTERİ KİMDİR - MELTEM MİRALOĞLU RESİMLERİ


meltem miraloğlu kimdir, meltem miraloğlu biyografi, meltem miraloğlu resimleri, meltem miraloğlu hayatı, meltem miraloğlu wikipedi, meltem miraloğlu vikipedi bilgileri, meltem miraloğlu hayatı, adını kalbime yazdım dicle kim, adını kalbime yazdım dişzisi dicle karakyteri kimdir, adını kalbime yazdımdaki dicle karakteri kim,

MELTEM MİRALOĞLU KİMDİR, BİYOGRAFİSİ

Adını Kalbime Yazdım Dicle Karakteri...

Show Tv ekranlarında yayınlanan Adını Kalbime Yazdım dizisi konusu ile olduğu o kadar oyuncu kadrosu ile de büyük ses getirdi. Dizinin sevilen karakterlerinden olan Meltem Miraloğlu bu dizide Dicle karakteri ile karşımıza çıkıyor.
Adını Kalbime Yazdım dizisi adından söz ettirmesi ile birlikte oyuncuları ile de merak uyandıran dizide Dicle karakterini canlandıran yani Meltem Miraloğlu merak edilen oyuncular arasında yer alıyor.

Sizlere bu yazımızda Hayat Devam Ediyor dizisinden tanıdıgımız ve Adını Kalbime Yazdım dizisinde Dicle karakterini canlandıran Meltem Miraloğlu kimdir, Meltem Miraloğlu kaç yaşındadır, Meltem Miraloğlu nerelidir gibi hakkında merak edilenleri ve Meltem Miraloğu biyografisini resimlerini Meltem Miraloğlu hayatını paylaşacağız.


Meltem Miraloğlu Kimdir Biyografisi
Adını Kalbime Yazdım Dizisi Dicle Karakteri Kimdir



Meltem Miraloğlu Kimdir

Meltem Miraloğlu 13 Ocak 1987 yılında Diyarbakır'da doğmuştur. 2 yaşında iken ailesi ile birlikte Diyarbakır'dan İstanbul'a iş imkansızlığı nedeni ile gelen Meltem Miraloğlu, lise eğitimini Kadıköy Ticaret Lisesinde tamamladıktan sonra, Oyunculuğa çocuk tiyatrolarında alaylı olarak başlamıştır.
Daha sonraları ise Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde bir yıl tiyatro eğitimi almıştır. Küçük yaştan beri oyuncu olmak isteyen güzel oyuncu bu istediğini hakkı ile başardığını bizlere ispatlamıştır.
1.70 boyunda olan başarılı oyuncu ATV ekranlarında yayınlanan yılın en iyi drama ödülüne layık görülen Hayat Devam Ediyor dizisinde Hayat Bakırcı rolüyle karşımıza çıkmış ve çok beğenilmişti.bu yazıyı çalanın ben taaaa...bu yazı başka bir siteye bugunkihaber.blogspot.com'a aittir yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Twitter Adresi       : https://twitter.com/HayatBakirci
Facebook Adresi : https://www.facebook.com/MeltemMiraloglu



Meltem Miraloğlu Rol Aldığı Diziler

- 2013 Adını Kalbime Yazdım
- 2012 Hayat Devam Ediyor
- 2010 Hayatı Çalınan Çocuklar Sosyal Sorumluluk Projesi Reklam Filmi
- 2010 Kılıç Günü
- 2010 Kasaba
- 2008 Bir Bulut Olsam


Meltem Miraloğlu Resimleri 



















Meltem Miraloğlu Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.










adını kalbime yazdım dizisi cerenin gerçek adı, adını kalbime yazdım dizle resimleri, adını kalbime yazdım diclenin oynadığı diziler hangileri, adını kalbime yazdım dizisi cerenin asıl adı, adını kalbime yazdım dicleyi canlandıran kızın gerçek ismi, meltem miraloğlu rol aldığı diziler, meltem miraloğlu nereli, meltem miraloğlu kaç yaşında, meltem miraloğlu doğum tarihi, meltem miraloğlu dizileri, meltem miraloğlu foto galeri, meltem miraloğlu yaşı,


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

loading...