loading...
Facebookta paylaş

AYBİKE TURAN KİMDİR - ADINI KALBİME YAZDIM SELİN KİM - AYBİKE TURAN BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


adını kalbime yazdım dizisi, aybike turan kim, aybike turan resimleri, aybike turan kaç yaşında, aybike turan biyografi, aybike turan kimdir, aybike turan kaç yaşında resimleri, adını kalbime yazdım selin kim, adını kalbime yazdım dizisi liseli kız kim, adını kalbime yazdım leylanın arkadaşı kim, adını kalbime yazdım dizisi selin resimleri, adını kalbime yazdım selinin gerçek adı ne


ADINI KALBİME YAZDIM DİZİSİ SELİN KARAKTERİ (AYBİKE TURAN) KİMDİR

Show TV'nin başarılı dizilerinden olan Adını Kalbime Yazdım tüm heyecanı ile devam ediyor. Her hafta yeni bölümleri ile izleyiciyi ekrana kilitleyen Adını Kalbime Yazdım dizisi sevilen ve izlenen dizi olmayı başarmıştır. Show TV de yayınlanan Adını Kalbime Yazdım dizisi oyuncular ve konusu ile oldukça büyük ilgi görmüş ve dizi oyuncuları merak edilmeye araştırılmaya başlanmıştır.
Adını Kalbime Yazdım dizisi Selin karakterini canlandıran Aybike Turan merak edilen ve araştırılan isimlerin başında yer alıyor. Sizlere bu yazımızda Aybike Turan kimdir, Adını Kalbime Yazdım dizisi Selin kim, Aybike Turan kaç yaşında, Adını Kalbime Yazdım dizisi Selin resimleri gibi hakkında merak edilenleri ve Aybike Turan biyografisini paylaşacağız.


Aybike Turan Kimdir

Aybike Turan 1988 yılında İzmir’de doğmuştur. Liseyi bitirdikten sonra Sabancı Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Mezunu olan güzel oyuncu eğitim hayatına ara vermeyip, Haliç Üniversitesi Tiyatro Bölümünde Yüksek Lisans yapmıştır. Bir çok tiyatro grubunda yer alan oyuncu ilk olarak Arka Sıradakiler adlı dizide izleyici karşısına çıkmıştır. Şimdilerde Adını Kalbime Yazdım adlı dizide Selin rolüyle sevenleri karşısına çıkıyor.


Aybike Turan Rol Aldığı Diziler

- Adını Kalbime Yazdım
- Arka Sıradakiler



Aybike Turan Resimleri 





Aybike Turan Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.



Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...