loading...
Facebookta paylaş

TV 8 İŞTE BENİM STİLİM 14 ŞUBAT KİM ELENDİ


TV8 İşte Benim Stilim
Bildiğiniz gibi TV8'de yayınlanan "Bu tarz benim" isimli programın yeni ismi "İşte benim Stilim" olmuştur. Sevilen tarz programında her hafta olduğu gibi bu hafta da bir yarışmacı elenecek.

Dikkatle takip edilen program Show TV den TV8'e geçiş yapmıştı. Show TV ve TV8 arasında süren mahkeme sonucunda programın isim hakkını Show TV'ye yarışmanın format hakkını ise TV8'e vermişti. Bu sebeple TV8'de yayınlanan bu tarz benim ismi artık İşte Benim Stilim olarak değiştirilmiştir. Show TV ise yarışmanın formatını değiştirerek ekranlara çıkması gerekiyor. Nasıl bir format düzenleyeceği merak konusu, bekleyip göreceğiz.

İzlenmeyi başaran yarışmada, Jüri üyeleri ise Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucu olarak yer alan Öykü Serter gibi önemli isimler yer alarak yarışmaya heyecan vermekte. Bu hafta Jüri üyelei tarafından elenecek isim ise bi hayli izleyicileri tarafından merak edilmektedir.

Her hafta içi izleyicileri ile buluşan Bu Tarz Benim yarışmasında bu haftada 14 Şubat sevgililer gününde belli olacak. Sizlerle belirlediği anda burada paylaşarak bilgilendireceğiz.

                 14 ŞUBAT BU TARZ BENİM ELENEN İSİM "Almila Kuroğlu" OLDU



Her hafta içi bir birinden güzel kıyafetler giyere jüri karşısına çıkan 13 güzel yarışmacı, bu hafta yaşadıkları olayları ve elenme gecesinde olanları sizle güncel olarak beraber olacağız.



bu tarz benimde dün kim elendi, bu tarz benim 2. sezon eleme gecesi, tv 8 bu tarz benim, bu tarz benim 14 şubat cumartesi elenen kim oldu, bu tarz benimde elenen isim kim oldu, 14 şubat bu tarz benim eleme gecesi kıyaferleri, bu tarz benim tv 8 eleme gecesi, 14 şubat elenme gecesi neler oldu, bu tarz benim 14 şubat kim elendi, bu tarz benim tv 8 kim elendi, işte benim stilim kim elendi,
işte benim stilim 14 şubat kim elendi, tv 8 işte benim stilim



Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...