loading...
Facebookta paylaş

31 OCAK CUMARTESİ SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ - SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 31 OCAK CUMARTESİ


ŞHOW TV BU TARZ BENİM 31 OCAK KİM ELENDİ
Show TV'nin sevilen yarışma porgramı Bu Tarz Benim her geçen gün izleyicilerinin merak konusu olmaya devam etmektedir.

Çekişmeli geçen yarışmada iki  ayrı kanalar'da Bu Taz Benim adlı programlar yayınlandığını biliyoruz. Show TV'den Jüri üyeleriyle beraber TV 8'e geçen Bu Tarz Benim adlı yarışma ve Şhow TV ekranlarında yeni Jüri üyeleri ve yarışmacılarıyla devam etmektedir.

Show TV Bu Tarz Benim yarışma programında 13 yarışmacı bulunmakta. Şhow TV'nin sevilen yarışma programı hafta içi her gün seyircileri ile buluşmaktadır, Bu Tarz Benim yarışmasında ikinci elemeler ise 31 ocak Cumartesi günü yapılacaktır.

Değişik kıyafetlerle Jüri karşısına çıkan yarışmacılar, Jüri üyelerinden başarılı onayı almaya çalışmaktadırlar ve en büyük gün yani eleme günlerinde ise Bu Tarz Benim'de heyacanlar doruklanmaktadır. Eleme günleri ise Hafta sonu yapılmaktadır.

İkinci eleme gecesi olan 31 ocak Cumartesi akşamı Show TV'de Bu Tarz Benim izleyicileri ekranlara kilitlencek. Cumartesi akşamı,  programın bir birinden güzel olan yarışmacılardan kim veda edecek ve hayalerinden vazgeçecek.

Her Cumartesi akşamı burada olduğu gibi Cumartesi akşamı yarışmada olanları, elenen kişi, sıcak gelişmeleri, kimler oy aldı, kim kimin adını söylediği hakkında bilgiler sizlerle olacak.

31 OCAK CUMARTESİ SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ


ELENEN İSİM ........... OLDU 

31 Ocak ikinici elemeler yapılacaktır. Elenen ismin kim olduğunu, Şhow TV Bu Tarz Benim yarışmasında olanlarının tümünü buradan öğrenebilirsiniz.

bu tarz benim, bu tarz benim 31 ocak eleme, bu tarz benim 31 ocakta kim elendi, bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benimde kim elendi, show tv bu tarz benimde kim elendi, show tv bu tarz benim 31 ocak kim elendi, Bu Tarz Benim bu hafta kim elendi show tv, bu tarz benim eleme 31 ocak, 31 ocak kim elendi,






Kategori: , , , ,

1 yorum:

loading...