loading...
Facebookta paylaş

ZÜLFÜ LİVANELİ YENİ ALBÜMÜ GÖKKUŞAĞI GÖNDER BANA DİNLE - ZÜLFÜ LİVANELİ 2013 YENİ ALBÜMÜ GÖKKUŞAĞI GÖNDER BANA ŞARKILARI


zülfü livaneli yeni albümü, zülfü livaneli yeni albümünün adı, zülfü livaneli 2013 yeni albümü, zülfü livaneli yeni albüm şarkıları dinle, zülfü livaneli yeni 2013 yeni albüm indir, zülfü livaneli mp3, zülfü livaneli yeni albüm şarkıları dinle, zülfü livaneli yeni albümü indir, zülfü livaneli 2013 albümünün adı, zülfü livaneli yeni albümünde kaç şarkı var, zülfü livaneli şarkıları dinle,

''Güneş Topla Benim İçin'' denilince akla gelen ilk isim olan Zülfü Livaneli dokuz yıl aradan sonra tekrar sevenleri ile buluşuyor. En son albümünü 9 yıl önce çıkaran sevilen sanatçı Zülfü Livaneli, Gökkuşağı Gönder Bana adlı yeni albümü ile müzik marketlerde yerini aldı.

Dillerden düşmeyen şarkılara imza atan başarılı sanatçı Zülfü Livaneli yeni albümü 2013 Gökkuşağı Gönder Bana isimli yeni albümünü çıkartarak tekrardan merhaba dedi. 1999 yılında İtalya'nın San Remo kentinde En iyi besteci ödülüne layık görülmüş ve şarkıları 22 dilde söylenmiş olan sevilen sanatçı Zülfü Livaneli'in yeni 2013 albümü Gökkuşağı Gönder Bana ismini verdiği albümde toplam 10 şarkı bulunuyor.

Zülfü Livaneli'nin yeni albümündeki şarkıların 9 tanesinin söz ve müziği Zülfü Livaneli'ye ait, Bir şarkının sözü ise Ülkü Tamer'e ait. Zülfü Livaneli yeni albümünde 2 şarkıda Çocuk Kalbim Seni Söyler Korosu ile çalışmıştır.



 ZÜLFÜ LİVANELİ YENİ ALBÜMDEKİ ŞARKILAR 

1. Gökkuşağı Gönder Bana / Söz: Ülkü Tamer - Müzik: Zülfü Livaneli
2. Son Şarkı / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli
3. Ege / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli
4. Bir Yelkenlim Olsaydı / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli
5. Ozan / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli
6. Haberleri Açma Baba / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli / Solist: Cansel Şapçılı & İrem Bilgiç & Çocuk Kalbim Seni Söyler Korosu
7. İlkbahar / Söz: Zülfü Livaneli - Müzik: Anonim
8. Güneş Yine Doğacak / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli / Solist: Çocuk Kalbim Seni Söyler Korosu
9. Sen ve Ben / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli / Solist: Burcu Sinem Şenel
10. Mavi Sonsuzluk / Söz & Müzik: Zülfü Livaneli









Zülfü Livaneli Yeni Albümü Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.









zülfü livaneli yeni albümü 2013 indir dinle, zülfü livaneli 2013 yeni albümünün adı, zülfü livaneli 2013 yeni albümü download, zülfü livaneli gökkuşağı gönder bana albüm şarkıları, zülfü livaneli gökkuşağı gönder bana albümü dinle, zülfü livaneli gökkuşağı yeni albümü dinle, zülfü livaneli 2013 gökkuşağı yeni albümü şarkıları

Kategori: , , , , ,

0 yorum

loading...