loading...
Facebookta paylaş

MİNE TUGAY KİMDİR - MEDCEZİR DİZİSİ ENDER KARAKTERİ KİM - MİNE TUGAY BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


mine tugay kimdir, mine tugay biyografi, mine tugay resimleri, mine tugay nereli, mine tugay kaç yaşında, mine tugay foto galeri, mine tugay doğum tarihi, mine tugay oynadığı diziler, mine tugay oynadığı reklamlar hangileri, medcezir dizisi ender karakteri kimdir, medcezir dizisi ender kim,


Star Tv ekranlarında devam eden Medcezir dizisi her hafta ilgi ile izlenmeye devam ediyor. başrollerini Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya'nın oynadığı Medcezir dizisi konusu ve oyuncu kadrosu ile dikkat çekiyor. Medcezir dizisi oyuncuları arasında bir çok önemli isim yer alıyor. Medcezir dizisi oyuncuları arasında merak edilen isimler arasında olan ve Ender karakterini canlandıran Mine Tugay yer alıyor.
Sizlere bu yazımızda merak edilmesi ve Mine Tugay kimdir, Mine Tugay kaç yaşındadır, Mine Tugay nereli ve hangi dizilerde oynamıştır gibi soruların sorulması üzerine Mine Tugay biyografisini paylaşacağız.


Mine Tugay Kimdir

Medcezir Ender Serez karakterini canlandıran Mine Tugay 28 Temmuz 1978 yılında Konya'da doğmuştur. Türk tiyatro oyuncusu olan Mina Tugay, Liseyi Yeni Levent Lisesi'nde bitirdi. Ardından 1997 yılında oyunculuğa "Masal Gerçek Tiyatrosu"'nda oynadığı Büyük Kulaklı Küçük Ayı adlı oyun ile adım attı.
1998 yılında İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Oyunculuk Bölümünü kazandı. Konservatuvardan mezun olduktan sonra Semaver Kumpanya'da tiyatro oyunlarında oynamaya başladı. Mine Tugay tiyatroya başlamasından sonra ilk dizi kariyerine 1998 yılında Karambol Kamil dizisi ile başlamıştır. Bir yandan eğitimini sürdüren ve bir yandan dizlerde rol alan güzel oyuncu Mine Tugay Bahçeşehir Üniversitesi İleri Oyunculuk Yüksek Lisansını 2006 yılında bitirdi.bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Mine Tugay Rol Aldığı Diziler

1998 - Karambol Kamil
2002 - Gülbeyaz (Başak)
2004 - Adı Aşk Olsun (Eda)
2004 - Aliye (Defne)
2005 - Aşk Her Yaşta (Elvan)
2006 - Gülpare (Gülbahar)
2007 - Benden Baba Olmaz (Sevil)
2008 - Sınıf (Özlem)
2009 - Aynadaki Düşman (Nisan)
2010 - Kapalı Çarşı (Elif)
2011 - Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi (Suna)
2011 - 5'er Beşer (Bengisu)
2012 - Yalan Dünya (Aysu)
2012 - Öyle Bir Geçer Zaman ki (Bahar)
2013 - Medcezir (dizi) (Ender Serez)bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Mine Tugay Reklam Filmleri

- Beko Plazma TV
- Eti Çay Keyfi
- Anadolu Bank
- Bosch Çamaşır Makinası
- Ecobella Home
- Bosch Logixx 8 Çamaşır Makinası


Mine Tugay Oynadığı Tiyatro Oyunları

Tilt (oyun) : Talimhane Tiyatrosu - 2010-2011 sezonu
Beğendiğiniz Gibi : İstanbul Devlet Tiyatrosu - 2010-2011 sezonu
İnsanlık Ölmedi Ya : Nazım Hikmet 2010 Nazım Günleri - Okuma Tiyatrosu "Nazım Hikmet 108 Yaşında"
Yusuf ile Menofis : Nazım Hikmet 2009 Nazım Günleri - Okuma Tiyatrosu "Nazım Hikmet 107 Yaşında"
Yalancı Tanık : Nazım Hikmet 2007 Nazım Günleri - Okuma Tiyatrosu "Nazım Hikmet 105 Yaşında"
Vur Yağmala Yeniden : Tiyatro Dot - 2008\2009 Sezonu
Karatavuk : Tiyatro Dot - 2007\2008 Sezonu
Çok Uzak : Tiyatro Dot - 2004\2005 Sezonu
Mem ile Zin : Semaver Kumpanya - 2003\2004
Kuşlar Meclisi : Semaver Kumpanya - 2002\2003
On İkinci Gece : Semaver Kumpanya - 2002\2003
5'er Beşer :BKMbu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan








Mine Tugay Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.










medcezir dizisi ender resimleri, medcezir dizisi ender, mine tugay evli mi, mine tugay bilgileri, mine tugay wikipedia, mine tugay vikipedi bilgileri, mine tugay aldığı ödüller, mine tugay resmi, mine tugay kim, mine tugay kimdiki, mine tugay hayatı, mine tugay boyu kaç

Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

loading...