loading...
Facebookta paylaş

ELVAN DİŞLİ KİMDİR - ELVAN DİŞLİ BİYOGRAFİSİ HAYATI ELVAN DİŞLİ KAÇ YAŞINDADIR


biyografi,benim hala umudum var dizisi,benim hala umudum var oyuncuları,benim hala umudum var elvan dişli,elvan dişli kimdir,elvan dişli biyografisi,elvan dişli kaç yaşında,benim hala umudum var dizisi oyuncusu elvan dişli kimdir,elvan dişli hakkında bilgi,benim hala umudum var dizisi


Benim Hala Umudum var dizisi ilk bölümü ile ekranlara geldi. Uzun zamandır adından söz ettiren dizi beğenileri kazandı da bu hafta 2. bölümü yayınlanacak olan dizinin oyuncularından bir kaç tanesinin hakkında bilgi vererek biyografisini önceki yazılarımızda paylaşmıştık.

Bu yazımızda ise dizide ilgi çeken ve kendinden söz ettiren bir diğer isim olan elvan dişli hakkında bilgi vermeye çalışacağız.

Elvan dişli kimdir, kaç yaşındadır, nerede doğmuştur, hangi dizi ve filmde oynamıştır bilgilerini yazımızın devamından öğrenebilirsiniz.

Elvan Dişli Kimdir...

Elvan Dişli 1987 yılında çorlu da doğmuş olan ve kendini oyunculuk dersleri alarak geliştiren ve bu günlerde aranan oyunculardan biridir. İpek Elvan Müjdat gezen sanat merkezinde tiyatro eğitimi almış ve bu eğitimden sonra kendini daha da geliştirerek şimdilerde adından çokça söz ettiren bir oyuncudur.
Güzel oyuncu elvan dişli daha önce umutsuz ev kadınları dizisinde karşımıza çıkmıştı. şimdi ise yeni başlayan benim hala umudum var dizisinde oynuyor.

Elvan Dişli Resimleri



Elvan Dişli Hakkında YORUM Yapabilirsiniz...

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...