loading...
Facebookta paylaş

Hadise Serdar Ortaç-Düşman Dinle - Düşman Şarkısı Dinle Hadise ve Serdar Ortaç Dinle - Hadise Serdar Ortaç Düşman Şarkı Sözleri


müzik,video,hadise serdar ortaç düşman klibi izle,hadise serdar ortaç düşman dinle,düşman şarkı sözleri,hadise serdar ortaç şarkısı indir,hadise serdar ortaç dinle,Hadise Serdar Ortaç-Düşman Dinle - Serdar Ortaç-Hadise Düşman Şarkısı Dinle - Düşman Şarkısı Dinle Hadise ve Serdar Ortaç Dinle - Hadise Serdar Ortaç Düşman Şarkı Sözleri

Müzik dünyasında düet yapmak yaygınlaşırken birbirinden ünlü isimler birbirleri ile adeta düet yapma yarışına giriyorlar. yeni albümlerinde mutlaka olmazsa olmazlardan olan düet yapmak düet yapılan kişi ünlü olsun yada olmasın çok ses getiren ve beğenilen bir davranıştır. Düet yapan ünlüler arasına katılan güzel şarkısı Hadise ve  bir çok ünlü isimle düet yapmış olan Serdar Ortaç Hadise ile de bir Düet yapmıştırlar.

İşte Serdar Ortaç ve Hadise Düeti

Hadisi - Serdaç Ortaç Düşman Dinle...

Hadise ve Sertaç Ortaç'ın Muhteşem Düeti Düşman Dinle...

                     


Puslu günlerde geçtin aklımdan
Sanki yalvardım sen gel demiştin ardımdan
Puslu günlerde geçtin aklımdan
Sanki yalvardım sen gel demiştin ardımdan
Dur yalvarıyorsun,çıldırıyorsun,anlamıyorsun

Bitecek birgün diye
Gelme,gelme,gitme,görme,sevme hiç düşme
Benim düştüğüm gibi bu aşka
Pişman oldum,düşman oldum
Seni sevdiğime,senin olduğuma bu gece

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...