loading...
Facebookta paylaş

Açıköğretim Kayıt Tarihleri - Açıköğretim Kayıt Tarihi Ne Zaman - Açıköğretim Kayıt Tarihini Öğren


egitim,eğitim,2013 açıkögretim kayıt tarihleri,açıköğretim kayıtları ne zaman ,kayıtları ne zaman,açık öğretim kayıt tarihleri,aöf kayıt tarihi,aöf kayıt tarihleri ne zaman,aöf kayıtları ne zaman olacak,aöf kayıt kaç para,aöf kaytıt ücretleri,aöf kayıtları,aöf 2013 kayıtları ne zxaman,aöf kayıt tarihi ne zaman,açık öğretim sınav tarihleri,açıkögretim tarihleri,açık öğretim kayıt tarihi ne zaman


2012 - 2013 Yılı Açıköğretim Kayıt ve Sınav Takvimi

Yeni Kayıt (Güz Dönemi)
       ÖSYS Yeni Kayıt, AYÖS, ve Yatay Geçiş  için;
    - İnternet Başvuru ve Kayıt Tarihi
        10 Eylül Pazartesi - 28 Eylül Cuma
    - Mazeretli Kayıt Tarihi
         26-27-28 Eylül
    - Süre
         3 Hafta Başvuru - 3 Hafta Kayıt İşlemi

Çoklu Kayıt (Güz Dönemi)
       Lisans Tamamlama, İkinci Üniversite, Dikey geçiş, ÖSYS Ek Yerleştirme, Af Kapsamında Kayıt (6111 ve 6353 Sayılı Kanun) için;
     - İnternet Başvuru ve Kayıt Tarihi
        1 Ekim Pazartesi - 19 Ekim Cuma
     - Mazeretli Kayıt Tarihi
        17-18-19 Ekim
     - Süre
        3 Hafta Başvuru - 3 Hafta Kayıt

Kayıt Yenileme (Güz Dönemi)
        Açık Öğretim (İÖLP ve  OÖLP Dahil), İşletme, İktisat için;
     - İnternet Başvuru ve Kayıt Tarihi
        22 Ekim Pazartesi - 16 Kasım Cuma
     - Mazeretli kayıt Tarihi
        14-15-16 Kasım
     - Süre
        4 Hafta Kayıt Yenileme

Kayıt Yenileme (Bahar Dönemi)
      - İnternet Başvuru ve Kayıt tarihi
        11 Mart Pazartesi - 22 Mart Cuma
      - Mazeretli Kayıt Tarihi
        22 Mart
      - Süre
        2 Hafta Kayıt Yenileme

Yaz Dönemi Kayıt
      Laboratuar  Dersleri İçin  Kayıt
      6 Mayıs Pazartesi - 10 Mayıs Cuma

Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

loading...