loading...
Facebookta paylaş

Hande Yener - ya ya ya şarkısı,Hande Yener 2013,Hande yener ya ya ya dinle - Hande Yener ya ya Şarkı sözleri


Hande Yener - ya ya ya şarkısı, Hande Yener 2013, hande yener son albümü, hande yener ya ya dinle, Hande yener ya ya ya dinle, video, video klip, Hande Yener - ya ya ya şarkısı,Hande Yener 2013,Hande yener ya ya ya dinle - Hande Yener ya ya Şarkı sözleri

Sevilen sanatçı Hande Yener 2013 yeni albümü ile müzik marketlerdeki yerini aldı. Pop müziğinin kraliçesi Hande Yener 2013 albümüne Kraliçe adını vermiş, bizde yeni albümünün bilgilerini sizlerle paylaşıyoruz. umarım önceki albümleri gibi bu albümde müzik severler ve hande yener hayranları tarafından beğeni ile dinlenecektir.

Hande Yener 2013 Kraliçe Albümü Şarkıları

1.Hande Yener Intro
2.Hande Yener Görevimiz Aşk
3.Hande Yener Hasta
4.Hande Yener Kraliçe
5.Hande Yener Bir Bela
6.Hande Yener Bir Şey Var
7.Hande Yener An Meselesi
8.Hande Yener Sana Söylüyorum
9.Hande Yener Tribe Gir
10.Hande Yener Hasta (Dj Pantelis Remix)
11.Hande Yener Kraliçe (Dj Pantelis Remix)
12.Hande Yener Hasta( Mert Hakan Remix)

Güzel şarkıcı Hande Yener'in 2013 yeni albümünden olan ya ya ya şarkısı ve şarkı sözlerini sizler için paylaştık.

Hande yener Hakkındaki Görüşlerinizi 
En Sevdiğiniz şarkısını YORUM bölümünden yazabilirsiniz.



hande yener ya ya şarkısı http://bugunkihaber.blogspot.com/
Hande Yener Ya Ya Ya Şarkı Sözleri...

Mantık ve kalp savaşta
Kaldık dik bir yokuşta
Yaşanmadan bilinmiyor
Ama akıl verenler çok
Durdum bir dinledim beni
En masum derin hisleri
Hepsi aynı fikirde İçimde “Git” diyenler çok
Sabaha kadar dinledim kalbimi “Sil” dedi.
Ardında bırakma izini.
Kimi yazacak tarih? Bizi mi?
Bu ne uyumsuz bir çift seçimi.
Ya ya ya ya! Ben en özel,
Ya ya ya ya! Ben en güzel,
Ya ya ya ya! Ben her şeyindim ya,
Ya ya ya ya! Sen çok bilen,
Ya ya ya ya! Yalnız gezen,
Ya ya ya ya! Sen terk edildin ya


Mantık ve kalp savaşta
Kaldık dik bir yokuşta
Yaşanmadan bilinmiyor
Ama akıl verenler çok
Durdum bir dinledim beni
En masum derin hisleri
Hepsi aynı fikirde İçimde “Git” diyenler çok
Sabaha kadar dinledim kalbimi “Sil” dedi.
Ardında bırakma izini.
Kimi yazacak tarih? Bizi mi?
Bu ne uyumsuz bir çift seçimi.
Ya ya ya ya! Ben en özel,
Ya ya ya ya! Ben en güzel,
Ya ya ya ya! Ben her şeyindim ya,
Ya ya ya ya! Sen çok bilen,
Ya ya ya ya! Yalnız gezen,
Ya ya ya ya! Sen terk edildin ya



 Söz Müzik: Berksan

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

loading...