loading...
Facebookta paylaş

YILDIZ TİLBE YENİ ALBÜM 2013 AH BİR ÇOCUK OLSAYDIM ŞARKISI VE ŞARKI SÖZLERİ


Etiket:yıldız tilbe yeni albüm arabesk şarkılar,yıldız tilbe 2013 yeni albüm,yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım şarkı sözleri,yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım şarkısı dinle,yıldıztilbe ah bir çocuk olsaydım şarkısının sözleri,yıldız tilbe yeni albüm ah bir çocuk olsaydım dinle,ferdi tayfur ah bir çocuk olsaydım dinle,yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım  indir,yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım mp3,yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım download


YILDIZ TİLBE YENİ ALBÜMÜ DİĞER ŞARKILARI İÇİN TIKLAYINIZ>>>

Ünlü sanatçı Yıldız Tilbe uzun bir aradan sonra çıkardığı arabesk albümünü sevenleri ile buluşturdu. Sevilen sanatçı daha önceden çıkardığı türkü albümünde oldukça beğenilerek olumlu tepkiler almış ve en çok dinlenen albüm olmuştu. 
Şimdi ise Yıldız Tilbe uzun zamandır uğraştığı ve büyük bir özen ile seçilen şarkıların yer aldığı, 18 şarkıdan ve 2 CD'den oluşan Yıldız Tilbe Arabesk albümünü bizlerle buluşturdu.

Albümde çok sevilen eski arabesk şarkılarının yer aldığı ve ünlü isimlerden Ferdi Tayfur ve Orhan Gencebay şarkılarının yanında bir çok sevilen ve dillerimize yer eden arabesk şarkılar bulunuyor. 
Bu albüm için çok uğraştığını dile getiren sevilen şarkıcı Yıldız Tilbe bu albümden sonra seriyi takip edercesine önce türkü albümü, sonra arabesk albümü ve bundan da sonra Türk sanat müziği albümü çıkaracağını söyledi.

Sizlere bu yazımızda Yıldız Tilbe'nin yeni albümünde Söylediği bir Ferdi Tayfur şarkısı olan Ah Bir Çocuk Olsaydım adlı şarkısını ve şarkının sözlerini paylaşacağız.

İşte Yıldız Tilbe'nin Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkısı ve Şarkı Sözleri...


                            



Yıldız Tilbe Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkı Sözleri...


Ah bir çocuk olsaydım parklarda oynasaydım ,
Dertten kederden uzak arkadaşlar bulsaydım ,
Büyüdüm de ne oldu ömrüm kederle doldu ,
Çocukluk günlerimi gönlüm hep arar oldu.

Seller gibi coşardım kanatlanır uçardım
Bu duygular içinde ah bir çocuk olsaydım

Umutlarım yel oldu gözyaşlarım sel oldu
Yasamak azap oldu ah bir çocuk olsaydım
Nerede o saf dostluklar nereye kayboldular
O çocukluk günlerim mazide mi kaldılar


Seller gibi coşardım kanatlanır uçardım
Bu duygular içinde ah bir çocuk olsaydım


Şarkıyı Beğendiniz mi?
YORUM Bölümünden Düşüncelerinizi Yazabilirsiniz...

Kategori: , , , ,

0 yorum

loading...