loading...
Facebookta paylaş

SAGOPA KAJMER VE KOLERA İSTER İSTEMEZ ŞARKISI VE SÖZLERİ


sagopa kajmer,sagopa kajmer yeni albümü,yeni albümünden sagopa kajmer ister istemez şarkı sözü,ister istemez şarkı sözleri sagopa,sagopa kajmer ve kolera ister istemez şarkısı,sagopa kajmer kolera ister istemez şarkı sözleri,kolera ister istemez şarkı sözleri,şarkı sözleri kolera ve sagopa kajmer,sagopa 2013 albüm sözleri,kolera ve sagopa ister istemez şarkısı sözleri,sagopa ve kolera ister istemez şarkısını dinle,


Türkçe rap müziğinin başarılı ismi ve öncüsü olan Sagopa Kajmer sevenlerinin beklediği yeni albümü olan Kalp Hastası adını verdiği albümünü sevenleri ile buluşturarak müzik marketlerde yerini almıştır.
Sagopa Kajmer'in yeni albümü olan Kalp Hastası adını verdiği albümünde 19 şarkı yer alıyor.

Bir önceki yazımızda Sagopa Kajmer!in yeni albümünden Kalp Hastası şarkısının sözlerini ve albümdeki şarkılarının isimlerini paylaşmıştık.

Sizlere bu yazımızda Sagopa Kajmer Kalp Hastası 2013 yeni albümünden Sagopa Kajmer ve Kolera beraber söyledikleri İster İstemez şarkısını ve şarkı sözlerini paylaşacağız.



Sagopa Kajmer İster İstemez Şarkı Sözü ft. Kolera 

Özgür olmak için büyümek istedim çocukken
Anlamadan geçti zaman, gözümde yıllar büyürken
Bu halim ürkütücü, çatlak aynalarda yüzüm çürürken
Hayat filizleniyor içimde, kendi filizim ölürken
Açılır dilim ardına dek, kadim bir dostla sohbet ederken
Konuşmak istemem bir adem yüzüme kükrerken
Duygularım benden, bense sandığından hassas
Kolera’nın nazından ne olur, o iken en çok çeken naz
Derken vurdumduymaz olmayı öğretti hayat bana
Birden ne isteğim olabilir ki senden yahut sizden
Kalın olamaz hiç bir ense kendi işini gören kurdun ensesinde
Rengin oldu bugunkihaber.blogspot.com bizden
Benden bir çok ihtimali çaldı hayat gülerken
Hızlandım ağlamadım arabadan yere düşerken
Hale bak kim derdi ki ben bir gün böyle güçlenicem
İster istemez dilimin ucuna düşüyor, fikrimin çatısına tutunanlar
Dedi maharet nerdedir, dedim maharet doğru sözdedir
İster istemez içimi kemiriyor, dudaklarımdan çıkamayanlar
Güneşi nasıl gizlersin, kul avuçta durmaz öğren
Öğren, öğren, öğren, öğren, git öğren, öğren, öğren, git öğren, öğren
Ben mekansız hisleri, zamansız yaşayan mahluk
Bebekten mezara kulluk, çıktığımız bu zorunlu yolculukta sabır mühim yolluk
İster inan, ister inanma, yok kalıcılık, var yolculuk
Kalbinin tozunu al ki gözün doğru görsün
Sana gerçeklerimi savuruyorum, bak bir anadolu akvaryum
Reddeden şeylerimin adını rap koydum, on yaşında kalben neysem, otuzbeşte oyum
Kalan son siyah gül Yunus, kaşı kara, gözü kara, hisleri kara
Kirpiklerim sürmelerin komşusu, merakla beklerim nedir yarının senaryosu
Sago koca ayılarla oyun oynayan bir somun balığı, bir candan
İster pençen olsun, ister kancan, yüzüne ani patlayacak ölüm tabancan
Çocuk büyüyecek ve olacak adam, kanı deli can
O zaman rüzgar farklı esecek, hazırlan
Daha fazla hassaslaşıp, narinleşeceksin kırılgan
Olgun meyve görünürmüş dalından, öylece bildik
Rüzgar suçsuz, yaprak alıngan
İster istemez dilimin ucuna düşüyor, fikrimin çatısına tutunanlar
Dedi maharet nerdedir, dedim maharet doğru sözdedir
İster istemez içimi kemiriyor, dudaklarımdan çıkamayanlar
Güneşi nasıl gizlersin, kul avuçta durmaz öğren
Öğren, öğren, öğren, öğren, git öğren, öğren, öğren, git öğren, öğren


Sagopa Kajmer Kalp Hastası Şarkı Sözleri İçin TIKLAYINIZ>>>

Kategori: , , , , ,

0 yorum

loading...